وراتی: نیمار می خواهد ناراحتی را از دل هواداران دربیاورد

وراتی: نیمار می خواهد ناراحتی را از دل هواداران دربیاورد

پایگاه خبری فوتبالی- مارکو وراتی ستاره جوان و درخشان پاری سن ژرمن در گفتگو باتله فوت درمورد نیمار و رویایش برای بخشیده شدن از سوی هواداران پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیمار تلاشهای زیادی کرد تا با ترک تیم پاریسی به بارسلونا منتقل شود؛ این اتفاق در نهایت رخ نداد و نیمار در پاریس ماندگار شد اما همین موضوع باعث شد تا هواداران پی.اس.جی حسابی از او دلخور شده و علیه اش موضع گیری کنند و در جریان بازیهای این فصل تیمشان بارها علیه نیمار شعارهایی سرداده و پلاکاردهایی را به ورزشگاه بردند. 

حالا وراتی در جریان این گفتگو با تشریح حال و روز نیمار درتیمش گفت:« نیمار حالش خوب است. او هرزمان که در زمین باشد، احساس خوشبختی بیشتری می کند ولی اوضاع برایش خوب است.او در یک زمان خاصی تصمیم به ترک تیم گرفت و بعد به خاطر همین اتفاق شرایط بدی را پشت سرگذاشت. گاهی وقتها می خواهی به جایی برگردی که در آنجا حس می کنی که محبوبتر هستی ولی در نهایت او ماند و بهتر از قبل با تیم تمرین می کند.»

وراتی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که بعد از این ماجراها نیمار تمام تمرکزش را برروی تیم پاریسی قرار داده واین روزها هم که به شدت می کوشد تا از بند مصدومیت رها شود:« نیمار می داند که باید به خاطر برخی مسائل بخشیده شود ولی واقعا می خواهد که در زودترین زمان ممکن به ترکیب تیم بازگردد.» وراتی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد تلاشهای بارسا برای به خدمت گرفتنش صحبت کرد؛

 البته او در نهایت قراردادش را تا سال 2024 با تیم پاریسی تمدید کرد و درسن 27 سالگی دیگر به تغییر آب و هوا فکر نمی کند:« من در پاری سن ژرمن ماندم چون این باشگاه هرآنچه در دنیای فوتبال به دنبالش بودم را به من داد. من مشکلی برای به پایان بردن فوتبالم در پاریس ندارم. بعضی ها به من می گویند:"چرا به دنبال تجربیات جدیدی نیستی؟" به این دلیل که برای من، اینجا مثل روز اول حضورم است. همیشه می خواهم به تیم کمک کنم. برای من موفقیت دراین تیم با موفقیت در تیمهای دیگر متفاوت است.»

او در ادامه به تمجید از بازگشت لئوناردو به کادر مدیریتی تیم پاریسی پرداخت و گفت:« من مدتهاست لئوناردو را می شناسم و زمانی که او از پاریس رفت هم با هم در تماس بودیم. هرزمان که مشکل کوچکی درمیان باشد با هم صحبت می کنیم و مدیران باشگاه پاریسی کار خوبی کردند که او را به تیم بازگرداندند. امسال اگر به مشکلی برنخوریم، فکر می کنم می توانیم کارهای خوبی در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهیم.»

6363