بدشانسی های بی پایان راکیتیچ؛ این بار مصدومیت

بدشانسی های بی پایان راکیتیچ؛ این بار مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان راکیتیچ ستاره کروات باشگاه بارسلونا که در فصل جاری به ندرت فرصت بازی کردن می یابد، امیدوار بود تا در بازیهای پیش روی تیم ملی کشورش بتواند دقایقی هم که شده در زمین چمن حضور بیابد.

به گزارش فوتبالی، اما او روز گذشته ودر جلسه تمرینی بارسلونا در ناحیه تاندون آشیل پایش احساس درد کرد و حالا از این ناحیه مصدوم شده است. حالا او به زودی به زاگرب سفر خواهد کرد تا در اردوی تیم ملی کرواسی حضور بیابد ولی قادر نخواهد بود تا تیم ملی کرواسی را  در بازی با اسلوواکی که آخرین بازی کرواتها درمرحله مقدماتی یورو 2020 است و دیداری سرنوشت ساز به شمار می رود، همراهی کند.

امروز روزنامه نووی لیست، خبر مصدومیت راکیتیچ را منتشر کرد. این بازیکن باتجربه در گفتگو با این روزنامه گفت:« متاسفم که نمی توانم به تیمم کمک کنم ولی مطمئنم که هم تیمی هایم بدون من هم موفق خواهند بود. آنها دراولین بازی مان مقابل اسلوواکی هم بدون من بر این تیم غلبه کردندو به نظرم حالا و دراین بازی هم این کار را انجام خواهند داد. من با تمام قلبم در کنارشان خواهم بود.»

تورم تاندون آشیل پای راکیتیچ دست کم به یک هفته استراحت نیاز خواهد داشت. هدف او از سفر به زاگرب این بود که پزشکان تیم ملی کرواسی شرایط او را مورد بررسی قرار دهند. تیم ملی کرواسی در حال حاضر صدرنشین گروه ایی از سری گروه های مرحله مقدماتی یورو 2020 است. کرواسی، نایب قهرمان رقابتهای جام جهانی 2018 تا به اینجای رقابتهای مقدماتی 14 امتیاز کسب کرده و مجارستان با 12 امتیاز تیم دوم جدول است. اسلوواکی هم 10 امتیازی است و ولز با 8 امتیاز و آذربایجان با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

6363