سوپرجام اسپانیا قرعه‌کشی شد؛ تقابل احتمالی رئال و بارسا در فینال

سوپرجام اسپانیا قرعه‌کشی شد؛ تقابل احتمالی رئال و بارسا در فینال

سایت رسمی فوتبالی – مراسم قرعه کشی سوپرجام اسپانیا برگزار شد. تورنمنتی که برای اولین بار در تاریخ به صورت چهار جانبه بین روزهای 18 تا 22 دی ماه (8 تا 12 ژانویه) در ورزشگاه ملک عبدالله در عربستان برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و اتلتیکو مادرید به عنوان تیم های اول و دوم فصل گذشته لالیگا، والنسیا به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی اسپانیا و رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی در فصل گذشته (بالاتر از بتیس) در این مسابقات حضور خواهند داشت.

سرجیو راموس به نمایندگی از رئال مادرید، سرجیو بوسکتس به نمایندگی از بارسلونا، گایا از طرف والنسیا و سائول از جانب اتلتیکو مادرید در این قرعه کشی حضور پیدا کردند.

بازی فینال مسابقات در روز 22 دی برگزار خواهد شد که فدراسیون فوتبال عربستان به فدراسیون اسپانیا قول داده است که هیچ محدودیتی در مورد پوشش یا نحوه ورود زنان به استادیوم وجود نداشته باشد.

سوپرجام اسپانیا در سه فصل آینده در شهر جده برگزار می شود که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای این سه فصل 120 میلیون یورو دریافت می کند که نیمی از این مبلغ در اختیار فدراسیون قرار می گیرد و نیمی دیگر به چهار باشگاه حاضر در مسابقات تعلق خواهد یافت.

بر اساس قرعه کشی برنامه بازیها بدین شرح است:



18 دی: والنسیا - رئال مادرید
19 دی: بارسلونا - اتلتیکو مادرید

22 دی: فینال