پیکه: در زندگی وقت کم دارم؛ هر شب 4 ساعت می خوابم

پیکه: در زندگی وقت کم دارم؛ هر شب 4 ساعت می خوابم

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در جریان گفتگوی مفصلی که با هفته نامه ال پائیس انجام داده، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیکه در بخشی از صحبتهایش اعلام کرده که در زندگی زمان برای کارهایش کم می آورد و درعین حال تاکید کرده که سران باشگاه بارسا هم شرایطش را درک می کنند. او گفته که برای انجام اموراتش در دنیای فوتبال و تجارت شخصی اش زمان کم می آورد و به همین خاطر کمتر از انسانهای عادی استراحت می کند. پیکه دراین رابطه گفته:« من شبها شاید 4 یا 5 ساعت بخوابم. برای همه کارهایم وقت کم می آورم. البته از سران باشگاه این اجازه را گرفته ام که اینگونه بتوانم به تمام اموراتم برسم.»

پیکه علاوه بر ساعات حضور در تمرینات بارسلونا، ساعات زیادی از روز را صرف امور تجاری و در عین حال سازماندهی تورنمنت جدید جام دیویس می کند و چند ماهی است که ریاست باشگاه اف.سی آندورا را هم برعهده گرفته:« سران باشگاه شرایطم را درک می کنند و مشکلی ندارند. من وقتهای آزادم را صرف کارهایی که دوست دارم می کنم.»

پیکه درمورد ورودش به دنیای تنیس و تغییراتی که در جام دیویس اعمال کرده گفته:« پدرم خوان پیکه باور نمی کرد که می توانیم چنین تغییراتی را اعمال کنیم. او از کارهای من حسابی می ترسد ولی در نهایت همیشه از من حمایت می کند.»

 

 6363