کاسانو: به خاطر حرکتی مشابه رونالدو نزدیک بود دو سال محروم شوم!

کاسانو: به خاطر حرکتی مشابه رونالدو نزدیک بود دو سال محروم شوم!

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو تبدیل به سوژه روز فوتبال ایتالیا شده است. بازیکن پرتغالی از تعویض شدنش توسط مائوریزیو ساری در بازی یووه و ایتالیا عصبانی شد و بدون این که روی نیمکت بنشیند، به رختکن رفت و از آن جا استادیوم را ترک کرد و مستقیما راهی منزلش شد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در برنامه تلویزیونی "تیکی تاکا" به بهانه حرکت رونالدو از دوران حضورش در رم یاد کرد که در دربی مقابل لاتزیو زمانی که تعویض شد، از استادیوم خارج شد و نزدیک بود که به خاطر این کارش دو سال محروم شود. کاسانو گفت:"خروج از ورزشگاه پیش از اتمام بازی؟ این اتفاق نباید رخ بدهد چرا که در پایان بازی کنترل دوپینگ صورت می گیرد. من باید خیلی سریع به ورزشگاه برمی گشتم تا به جعل مدارک پزشکی ام متهم نشوم چرا که این دو صورت ممکن بود که دو سال محروم شوم."

بازیکن پرتغالی پس از تعویض شدنش در بازی یوونتوس و میلان از زمین خارج شد. ساری برای این که جو را َآرام کند مدعی شد که بازیکن پرتغالی مصدوم بوده و به همین خاطر تعویض شده است. رونالدو این فصل در لیگ ایتالیا در چهارده بازی خود شش گل زده و دو پاس گل داده که به نظر می رسد عملکرد وی در سطح انتظارات نبوده است.

یوونتوس با پیروزی در بازی اخیر توانست با 33 امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا بماند یعنی یک امتیاز بیشتر از اینتر.