مجید جلالی: بزرگترین معضل و چالش گل گهر در اختیار نداشتن بازیکنان مصدوم است

مجید جلالی: بزرگترین معضل و چالش گل گهر در اختیار نداشتن بازیکنان مصدوم است

پایگاه خبری فوتبالی-جلالی در خصوص شرایط فنی تیم،عملکرد بازیکنانش و جدایی مجتبی جباری از گل‌گهر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در گفتگویی در خصوص شرایط فنی تیم گلگهر و عملکرد بازیکنان در چند بازی اخیر این تیم اظهار داشت: زمانی که در اواسط فصل و در هفته‌های شلوغ بعد از شش هفته تغییر تحول رخ می‌دهد یعنی آن چیزی که وجود داشته از شرایط خوبی برخوردار نبوده است از یکی، دو روز اولی که مسئولیت گل‌گهر را به عهده گرفتم متوجه شدم که مشکلات این تیم کجا می‌تواند باشد. در حال حاضر بزرگترین مشکل ما در تعداد بازیکنان آسیب دیده تیم است و این اصلا منطقی نیست که یک تیم در مجموع 25- 26 بازیکن داشته باشد و حدود 9 تا از آن‌ها آسیب دیده باشند، این بزرگترین معضل و چالشی است که یک مربی می‌تواند با آن برخورد کند در بازی مقابل شاهین بوشهر شش بازیکن از 9 بازیکن آسیب دیده ما از یاران اصلی تیم بودند که این بازیکن‌ها درسپاهان حضور داشتند اما متاسفانه در این بازی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در ابتدا سعی کردم تا کادر پزشکی تیم را قوی کنم و یک بازنگری خیلی سریع در تمرینات تیم  داشته و در گفتگویی که با بازیکنان انجام دادم تصمیم گرفتیم تا تمرینات خودمان را خیلی تعدیل کنیم. بعد از آن به تمرینات شرایط اردویی دادم  تا بتوانم تغذیه، تایم استراحت و دوره درمان بازیکنانم را زیر نظر داشته باشم. در همین مدت زمان حضور در تیم گل گهر توانستم این راه حل ‌ها را برای مشکلات اصلی تیم لحاظ کنم امیدوارم که بتوانم در یک زمان معقول و با این تدابیر در نیم فصل دوم به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.

جلالی درپاسخ به این سوال که آیا پیوستن به تیم گلگهر که یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است ریسک محسوب می‌شود یا خیر گفت: بدون شک هم ریسک است وهم یک مسئولیت بسیار سنگین اما با تحلیلی که داشتم و با توجه به امکاناتی که باشگاه در اختیار دارد به این نتیجه رسیدم که می‌‌توانم برای مجموعه باشگاه گل‌گهر مفید باشم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص جدایی مجتبی جباری ازاین تیم گفت: من در جریان علت جدایی آقای جباری  نیستم. زمانی که به باشگاه آمدم در صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتم از شرایط تیم سوال کردم ایشان به من گفتند: که شما می‌توانید گروه خودتان را داشته باشید و من هم با آوردن نفرات مورد نظرم کار خودم را در تیم آغاز کردم.

وی در مورد اینکه برخی معتقد هستند که گل‌گهر بهترین نمایش‌های خودش را تا به اینجا بازی‌ها پس از آمدن او به این تیم را به نمایش گذاشته است توضیح داد: به هرحال زمانی که تیمی بتواند منظم بازی کند یک بخشی از کار است که ما داریم به آن می‌رسیم اما زمانی که قرار باشد تیمی بدون اشتباه بازی کند یک فرایند مشکل‌تری است که ما تا به این جای کار نتوانستیم به این مشکل فائق شویم. مثلا ما در بازی مقابل سپاهان واقعا اشتباهاتی داشتیم که منجر به شکست ما شد و در بازی با بوشهر اشتباهات فردی داشتیم که کار را برایمان سخت کرد. اما به نظرم ذهنیتی که تیم ما در حال عادت کردن به آن است بسیار مهم و تاثیرگذار است. تیم ما از نظر بدنی، ذهنی و همینطور از نظر بازی بسیار شرایط بهتری پیدا کرده است. منتحی تیم ما سطح از نظر مهارتی و کم شدن اشتباهات هنوز خیلی جای کار و تمرین دارد که امیدوارم بتوانیم این موضوع را هم مهار کنیم.

جلالی در واکنش به اینکه امیر قلعه نویی او را بعد از بازی مقابل سپاهان استاد خطاب کرد، ابراز امیدواری کرد که بعد از آمدن او شرایط تیم گلگهر با توجه به دانش فوتبالی و تجربه‌اش بسیار بهتر خواهد شد عنوان کرد: آقای قلعه‌نوعی خیلی به من لطف دارند و من هم برای ایشان بسیار احترام قائل هستم. تمامی تلاشم از ابتدا این بود که هر کاری که برای تیم گلگهر انجام می‌دهم یک خدمت صادقانه باشد، به نظرم گلگهر در سال‌های آینده میتواند جزو قطب‌های فوتبال ایران باشد زیرا این تیم از زیرساخت‌های بسیار قوی برخوردار است و تنها مشکلی که در این زیر ساخت‌ها وجود دارد این است که آن‌ها کمی پراکنده هستند قالب حرفه‌ای ندارد ولی موجودیت این زیرساخت‌‌ها فوق‌العاده قوی است. بدون شک اگر ما بتوانیم این چالش را هم رد کنیم میتوانیم مثل باشگاه فوتبال خوزستان برای فوتبال ایران یک فرصت، یک تولیدکننده و یک قطب باشیم.

مجید جلالی در پایان در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی تیمش مقابل شهرخودرو گفت: تیم ما الان یک شرایط اردویی دارد و درحال انجام تمرینات آماده‌سازی برای این بازی است. بدون شک تمام تلاشمان را میکنیم که با یک عملکرد خوب بتوانیم با دست پر از مشهد برگردیم و باعث خوشحالی هواداران خوب شهر سیرجان شویم.

7655