همسر بازیکن ناپولی: بچه هایم وحشت‌زده بودند و گریه می‌کردند

همسر بازیکن ناپولی: بچه هایم وحشت‌زده بودند و گریه می‌کردند

سایت رسمی فوتبالی – بازیکنان ناپولی روزهای سختی را تجربه می کنند. درگیری هواداران افراطی و مدیران این تیم با بازیکنان به شدت بالا گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته گروهی از سارقان در حالی که آلن بازیکن برزیلی ناپولی و همسرش در خانه بودند، با سرقت مواجه شد. پلیس تائید کرده که این سرقت احتمالا کار هواداران ناراضی ناپولی بوده که می خواستند او و دیگر بازیکنان ناپولی را تهدید کنند که در صورت ادامه اعتصاب و اختلافات، آنها نیز قربانی سرقت خواهند شد.

گفته می شود که آلن پس از بازی با سالزبورگ، درگیری لفظی شدیدی با مدیران ناپولی داشته و یکی از سردسته های اعتصاب و عدم حضور در اعتراضات بازیکنان به مدیران باشگاه بوده است. اعتصاب بازیکنان ناپولی باعث شد تا هواداران افراطی از آنها به شدت عصبانی شوند و چندین پارچه نوشته علیه آنها آماده کنند.

حالا تایس مارکس، همسر هافبک برزیلی در اینستاگرام پیامی منتشر کرد و نوشت:"دیگر تحمل این شرایط را ندارم. همسرم نه به خاطر عملکردش درون زمین بلکه به خاطر اتهام هایی که قصد تخریب وجهه او را دارند، مورد حمله قرار می گیرد. هر روز در شبکه های اجتماعی با الفاظی رکیک به من  توهین می کنند. حتی وقتی برای خرید رفته بودم، مورد توهین قرار گرفتم. اما اتفاقی که در روز جمعه رخ داد، وحشتناک بود. افرادی وارد خانه شدند آن هم در حالی که در خانه بودم. اتاق بچه ها را به هم ریختند و به حریم شخصی ما تجاوز کردند. بچه هایم به شدت وحشت زده بودند و گریه می کردند. از زمانی که به ناپولی امدیم برخورد خوبی با ما داشتند اما حالا این اشتباه بزرگی است که با پخش اخبار غلط بخواهند چنین رفتارهایی را با خانواده ها و بچه های کوچک انجام بدهند. این فوتبال نیست، این رفتارها به معنی طرفداری نیست."