جنجال بزرگ کریستیانو رونالدو؛ قهر یا مصدومیت؟

جنجال بزرگ کریستیانو رونالدو؛ قهر یا مصدومیت؟

سایت رسمی فوتبالی – یوونتوس با پیروزی یک بر صفر مقابل میلان صدرنشینی خود را در صدر جدول لیگ مستحکم تر کرد اما به نظر می رسد که رونالدو گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ ایتالیا خاطره خوشی از این بازی ندارد.

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم بازی میلان و یوونتوس در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می شد، مائوریزیو ساری سرمربی تورینی ها تصمیم گرفت که رونالدو را از زمین خارج کند و پائولو دیبالا را به زمین بفرستد. مهاجم آرژانتینی گل پیروزی یوونتوس را در این بازی به ثمر رساند.

رونالدو با خشم و دلخوری از زمین خارج شد و مستقیم به رختکن رفت. بازیکن پرتغالی انگار تمایلی نداشت که ادامه بازی هم تیمی هایش را درون رختکن ببیند. مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که این بازیکن مستقیما به خانه رفته و حتی در رختکن هم منتظر هم تیمی هایش نمانده است.

رونالدو و دیبالا

ساری سرمربی یوونتوس سعی کرد که با مطرح کردن بحث مصدومیت جزئی رونالدو، کمی از جنجالها کم کند. مربی اتیالیایی ادع اکرد که رونالدو در بازی یوونتوس و لوکوموتیو مسکو دچار مصدومیت شده بود و گفت:"رونالدو عصبانی بود چون آمادگی کامل را ندارد و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است. من مشکلی با رونالدو ندارم. باید از او تشکر کنیم چرا که با وجود اینن که در شرایط آمادگی نبود، خودش را به بازی رساند. او در حال درمان زانویش است."

مربی ایتالیایی در این باره که آیا رونالدو از تعویض شدنش عصبانی شده یا نه هم صحبت کرد:"مهم این است که او خودش را آماده این بازی کرد. این طبیعی است که در صورت تعویض از زمین عصبانی باشد چرا که این هم بخشی از بازی است. هیچ بازیکنی دوست ندارد که از زمین خارج شود چرا که سخت تلاش کرده تا به بازی برسد. "

با این وجود همچنان خیلی ها تصور می کنند که بحث مصدومیت رونالدو چندان جدیت ندارد و بازیکن پرتغالی از ساری سرمربی تیمش به خاطر این که در این بازی حساس او را ار زمین خارج کرده عصبانی است.

یوونتوس با گل دیبالا در حال حاضر با 32 امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیاست و به دوئل با اینتر ادامه می دهد.