حمله وحشیانه به سارق مسلح اوزیل در زندان

حمله وحشیانه به سارق مسلح اوزیل در زندان

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش ویدیویی دو دقیقه ای در وب سایتهای انگلیسی منتشر شد که در آن اشلی اسمیت سارق مسلحی که چند ماه پیش به قصد دزدی از مسعوت اوزیل به سراغ او رفته بود، در زندان به شدت کتک می خورد.

به گزارش فوتبالی، فرد مهاجم به اشلی اسمیت به شدت او را کتک می زند، در حدی که به نظر می رسد که او یکی از چشمهایش را از دست داده است. میرر آنلاین با ادیت کردن بخشهایی از ویدیو که به شدت خشونت آمیز است، قسمت کوتاهی از آن را منتشر کرده است. در جریان این ویدیوی کوتاه اشلی اسمیت از ضاربش خواهش و التماس می کند تا دیگر او را کتک نزند. فرد ضارب اشلی را به دزدی از مادر دوستش متهم می کند. 

در بخش کوتاهی از این ویدیو اسمیت می گوید:« من دیگر نمی توانم ببینم. آن فرد من نبودم. به خدا قسم می خورم که من نبودم. به جان فرزندم قسم می خورم که من نبودم.» و فرد مهاجم پاسخ می دهد:« اگر اسم آن دزد را به من نگویی، تو را می کشم.» این ویدیو با یک گوشی موبایل و در داخل زندان ضبط شده و توسط فرد زندانی به نزدیکانش در خارج از زندان ارسال شده است.

بعد از انتشار این ویدیوی کوتاه، وکیل اشلی اسمیت اعلام کرده که نگران سلامتی اوست.

یک روز بعد از این درگیری شدید در زندان، اشلی اسمیت به دادگاه منتقل شده و درشرایطی که صورتش زخمی و متورم است، در دادگاه به خاطر حمله به مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ در ماه جولای متهم شناخته شد. در آن زمان اشلی اسمیت و همدستش با در دست داشتن چاقو به اتومبیلی که اوزیل و کولاسیناچ ، دو بازیکن آرسنال در آن بودند حمله ور شدند و کولاسیناچ با سارقان درگیر شد.

اسمیت و همدستش قصد داشتند تا وسایل ارزشمند اوزیل و کولاسیناچ را به سرقت ببرند. در جریان دادگاه اخیر، وکیل اشلی در دفاع از او گفت:« همانطور  که می بینید حوله ای به دور سر اشلی پیچیده شده چرا که دیشب به او حمله وحشیانه ای شد. چشم راست او بخیه خورده و ممکن است او بینایی چشم چپش را از دست بدهد. کاملا مشخص است که جان او به خطر افتاده. او واقعا وحشت کرده و می خواهد تا این ماجرا هرچه سریعتر تمام شود.»

یکی ازمسئولان زندانی که اشلی در آن حبس است نیز دراین باره گفته:« بعد از این درگیری، او به مراقبتهای بیمارستانی نیاز داشت.»

دادگاهی در شهر لندن اشلی اسمیت را به 10 سال حبس محکوم کرد و زمانی که او به قصد سرقت به سراغ اوزیل و کولاسیناچ رفته بود، به خاطر دزدی در سال 2017، 42 ماه زندان داشت.

6363