مورینیو به کمپانی: باید از من تشکر کنید که سیتی را قهرمان کردم!

مورینیو به کمپانی: باید از من تشکر کنید که سیتی را قهرمان کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیمهای چلسی و منچستریونایتد که همراه با ونسان کمپانی به عنوان کارشناسان شبکه اسکای سپورتس در برنامه ویژه تلویزیونی حضور داشتند،  حسابی با کاپیتان سابق سیتی شوخی کرد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در جریان این گفتگو به کمپانی، کاپیتان سابق ستیی گفت که باید از او به خاطر آنکه به سیتی کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر شود تشکر کند.اشاره مورینیو به مصاف تیم سابقش منچستریونایتد با لیورپول در سال 2018 بود که در آن بازی یونایتد به لطف گلهای مارکوس رشفورد لیورپول را با نتیجه 1-2 شکست داد . آن بازی نقش پررنگی در کورس قهرمانی آن فصل لیگ برتر میان دو تیم لیورپول و منچسترسیتی ایفا کرد. 

مورینیو با یادآوری آن بازی گفت:« وقتی به یک دهه اخیر نگاه می کنید بارها شده که لیورپول در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته. بارها هم شده که سیتی پشت سر آنها بوده.» او با اشاره به کمپانی کاپیتان سابق سیتی گفت:« من وقتی آن جام قهرمانی را به شما رساندم، هرگز از من تشکر نکردید. وقتی من با پیروزی در آنفیلد شما را به قهرمانی رساندم، هیچ کدام از شما با من تماس نگرفتید و بگوئید که مرسی آقا (می خندد). در آن فصل سیتی تیم بهتری بود ولی لیورپول برترین تیم لیگ برتر نبود. اما الان حس می کنم که تفاوت زیادی میان قدرت و حتی شرایط سیتی و لیورپول وجود ندارد.  شما (سیتی) قهرمان انگلیس هستید و لیورپولی ها قهرمان اروپا.»

6363