سولشر: در این شرایط، جایگاه یونایتد در جدول اهمیتی ندارد

سولشر: در این شرایط، جایگاه یونایتد در جدول اهمیتی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از برد منچستریونایتد مقابل برایتون که با نتیجه 1-3 رقم خورد، اوله گونار سولشر سرمربی این تیم در کنفرانس خبری حضور یافت و در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش می بایست مقابل برایتون به گلهای بیشتری می رسید. با این برد یونایتد به رده هفتم جدول لیگ برتر رسید ولی سولشر براین باور است که در شرایط فعلی جایگاه یونایتد در جدول اهمیتی ندارد و مهمترین موضوع برای آنها برد در بازیهای پیش روست.

سولشر در آنالیز عملکرد شاگردانش در بازی با برایتون گفت:«بازیکنانم در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند. ما حتی می توانستیم مقابل برایتون گل های بیشتری بزنیم. دیدن حرکات رو به جلوی بازیکنانم در زمین واقعا لذت بخش بود.» 

او همچنین در تمجید از عملکرد شاگردانش دراین بازی گفت:« مارسیال اگرچه به گل نرسید ولی عملکرد خیلی خوبی داشت. ویلیامز هم عالی بود. او با این بازیهای خوبش نشان می دهد که می خواهد در ترکیب اصلی تیم باشد. دراین شرایط جایگاه تیمم در جدول برایم هیچ اهمیتی ندارد. ما باید برروی پیشرفتمان تمرکز کنیم و در بازیهای بعدی برای برد به میدان برویم تا اینکه در پایان فصل ببینیم که به چه جایگاهی خواهیم رسید.»

6363