حمایت تمام قد مدیران السد از ژاوی: او جایی نمی رود

حمایت تمام قد مدیران السد از ژاوی: او جایی نمی رود

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ژاوی ارناندز سرمربی اسپانیایی السد روز شنبه شکست دردناکی را مقابل القطر متحمل شدند ودر جریان باخت 0-3 آنها مقابل حریف ، تعدادی از هواداران حاضر برروی سکوها علیه ژاوی ارناندز شعارهایی را سردادند.

به گزارش فوتبالی، السد ژاوی در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ قطر قرار دارد و با کسب تنها 15 امتیاز، 11 امتیاز با تیم الدحیل که صدرنشین رقابتهاست فاصله دارد. البته لازم به ذکر است که السد دو بازی عقب افتاده دارد و آنها در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقی داشتند و الدحیل را از مرحله یک چهارم پایانی حذف کردند و درعین حال در سوپرکاپ قطر هم با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کردند.

اما عملکرد تیم ژاوی در بازیهای اخیر افت چشمگیری نسبت به اوایل فصل داشته و آنها در شش بازی اخیرشان متحمل 4 باخت شده اند. اما مدیران باشگاه حالا حمایتشان را از ژاوی ابراز کرده اند و اصلا شرایط تیمشان را شرایطی بحرانی نمی دانند.

خبرنگار روزنامه آ.اس چاپ مادرید هم با یکی از مقامات باشگاه السد تماس گرفته است. محمد بن خلیفه آلثانی در جریان این گفتگو اعلام کرده که فریادهای "ژاوی برو بیرون" که در جریان بازی روز گذشته شنیده می شد، از سوی هواداران انگشت شماری سرداده شده بود. او در این رابطه گفت:« افراد معدودی این شعارها را سردادند. ما آنها را می شناسیم و همیشه غر می زنند و سرو صدای زیادی می کنند.ژاوی از حمایت تمام و کمال سران باشگاه برخوردار است و ما عملکرد او در قامت سرمربیگری تیم را کاملا مثبت می بینیم.»

بدین ترتیب و با این صحبتها، می توان گفت که جایگاه ژاوی روی نیمکت مربیگری السد در خطر نیست. ژاوی اخیرا اعلام کرده بود که احتمال دارد تا تیمش در بازار زمستانی به دنبال تقویت رختکنش باشد و قصد خرید چند بازیکن را دارد.

6363