روسی: زلاتان ، دوای دردهای میلان نیست

روسی: زلاتان ، دوای دردهای میلان نیست

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به باشگاه میلان، هواداران این تیم را حسابی به شعف آورده است ولی پائولو روسی اسطوره فوتبال ایتالیا بعید می داند که با بازگشت زلاتان، مشکلات بلندمدت تیم روسونری حل شود ومعتقد است که زلاتان نمی تواند مشکلات میلان را حل کند.

به گزارش فوتبالی، زلاتان بعد از حضوری موفق در لس آنجلس گلکسی حالا در آستانه جدایی ازاین تیم است و شایعاتی مبنی بر بازگشتش به سری آ و پوشیدن پیراهن میلان به گوش می رسد. این درحالی است که این بازیکن 38 ساله هنوز در اوج فوتبالش است. حالا روسی، مهاجم سابق میلان و یکی از ستاره های افسانه ای فوتبال ایتالیا که در جام جهانی 1982 با پیراهن این تیم خوش درخشید براین باور است که هواداران میلان نباید درمورد بازگشت احتمالی ایبرا به تیمشان هیجان زده شوند.

روسی در گفتگو با گاتزتادلوسپورت گفت:« نمی دانم آیا زلاتان در مسیر بازگشت به میلان است یا نه. او بازیکنی است که کارنامه ورزشی درخشانی داشته ولی نمی تواند مشکلات میلان را حل کند. مسئولان میلان می خواهند مانعی در یک سوراخ قرار دهند ولی آب از سوراخهای بیشمار دیگر بیرون خواهد آمد.جذب ایبرا نمی تواند سرمایه گذاری مفیدی برای آینده باشد و فقط راهکاری شش ماهه است. بله او می تواند برای تیم کارهایی انجام دهد ولی میلان مشکلات زیادی دارد.»

روسونری درحال حاضر در رده چهاردهم جدول سری آ قرار دارد و در یازده بازی ابتدایی شان دراین فصل تنها 11 گل به ثمر رسانده اند. مدیرا ن میلان اخیرا مارکو جیامپائولو سرمربی تیمشان را از سمتش برکنار کردند و حالا هدایت تیم به استفانو پیولی سپرده شده است. 

روسی درادامه صحبتهایش گفت:« من براین باورم که بازسازی کردن تیم آسان نیست. انتخاب جیامپائولو ، انتخاب شجاعانه ای بود ولی باید به او زمان داده می شد تاایده هایش را پیاده سازی کند.  حالا آنها باید تیم را شکل دهند.»

6363