نویل: آرنولد در خط حمله لیورپول، به تیم لطمه می زند

نویل: آرنولد در خط حمله لیورپول، به تیم لطمه می زند

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل، اسطوره‌ باشگاه منچستر یونایتد، براین باور است که حضور بیش از حد آرنولد در فاز هجومی می‌تواند باعث لطمه دیدن لیورپول شود.

به گزارش فوتبالی، ترنت الکساندر آرنولد در هر یازده بازی لیورپول در ترکیب اصلی تیمش در لیگ برتر در زمین بوده است. 

این مدافع جوان در بازی های اخیر لیورپول نشان داده که تمایل زیادی دارد تا در حرکات تهاجمی تیمش مشارکت داشته باشد و البته در این مسیر اشتباهات بزرگی را هم مرتکب شده است.

دراین راستا، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، در مورد حضور آرنولد در ترکیب اصلی لیورپول گفته:«نفوذهای بیش از حد آرنولد در بازی با تاتنهام می توانست تاوان زیادی برای لیورپول داشته باشد. نفوذ های زیاد او هم باعث افزایش احتمال مصدومیتش می شود و در عین حال باعث می شود که لیورپول در خط دفاعی هم به مشکل بربخورد. او باید به همه این نکات توجه کند.»

بخش بعدی صحبتهای نویل درمورد بازی لیورپول و منچسترسیتی بود. او در مورد این بازی گفت:«به نظرم گواردیولا امشب ذهنیت متفاوتی خواهد داشت. تیم های خوب باید عملکرد خوبشان را به هوادارانشان یادآوری کنند. سیتی در بازی امشب می خواهد عملکرد خوبش را به هوادارانشان نشان دهد. البته بازی امشب یک بازی تعیین کننده وسرنوشت ساز در رقابتهای لیگ برتر خواهد بود.»

6363