سفر مجدد نیمار به بارسلونا بعد از بازی پی.اس.جی

سفر مجدد نیمار به بارسلونا بعد از بازی پی.اس.جی

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی دنیای فوتبال شنبه شب در بارسلونا بود. سفرهای متعدد نیمار به شهر بارسلونا دیگر اتفاق عجیب و حیرت آوری نیست . چرا که او در شهر بارسلونا دوستان قدیمی زیادی دارد و خاطرات زیادی در این شهر دارد.

به گزارش فوتبالی، نیمار تصاویری را از سفرش به بارسلونا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. حالا جزئیات بیشتری از این سفر منتشر شده است؛ تعدادی ازدوستان صمیمی نیمار شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ بازی بارسلونا - سلتاویگو را از نزدیک تماشا کردند . بعد از اتمام این بازی، نیمار با آرتور، بازیکن برزیلی در یک هتل معروف در بارسلونا دیدار کرد. این هتل، جایی بود که چند هفته پیش بازیکنان بارسلونا برای هم پیمان شدن در آنجا در کنار هم شام صرف کردند.

نیمار شنبه شب در شرایطی در بارسلونا بود که تیمش، پاری سن ژرمن، عصر شنبه در دیداری مقابل برست به برد 2-1 دست یافت و نیمار به خاطر مصدومیت دراین بازی غایب بود.بعد از برد پاریسی ها در خانه برست، نیمار سوار بر هواپیما سریعا به بارسلونا سفر کرد تا شب را درکنار دوستانش در بارسلونا سپری کند. البته مشخص نیست که او چند روزی در بارسلونا خواهد ماند چرا که حالا بازیهای لیگ به خاطر برگزاری بازیهای ملی تعطیل خواهد شد.

البته انتظار می رود که نیمار هفته آینده بتواند به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن بازگردد. آخرین مصدومیت نیمار به مصدومیتش در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه برمی گردد. در صورتی که نیمار مجددا مصدوم نشود و طبق پیش بینی های از پیش اعلام شده، او تا 12 روز دیگر به روزهای اوج باز خواهد گشت و بدین ترتیب قادر خواهد بود تا در بازی تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

6363