تصادف ستاره آرسنال با خودروی 270 هزار پوندی پس از شکست مقابل لستر

تصادف ستاره آرسنال با خودروی 270 هزار پوندی پس از شکست مقابل لستر

سایت رسمی فوتبالی – به تازگی ویدئویی از  پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی و گلزن آرسنال منتشر شده که در آن این بازیکن سر صحنه تصادف خودروی لامبورگنی شیک خود ایستاده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 30 ساله توپچی ها در این تصاوی در کنار خودروی 270 هزار پوندی نقره ای  رنگ خود دیده می شود که در نزدیکی منطقه هرتفوردشیر با یک مرسدس تصادف کرده است.

به نظر نمی رسد که کسی در این تصادف صدمه دیده باشد. یکی از شاهدان تعریف می کند:"این تصادف در زمان ترافیک رخ داد و به همین خاطر خودروها زیاد سریع حرکت نمی کردند."

مهاجم 56 میلیون پوندی روز گذشته در شکست آرسنال مقابل لستر با نتیجه دو بر صفر حضور داشت. اوبامیانگ علاقه زیادی به خودروها دارد که در ماه نوامبر تصویری از خودروی جدید و طلایی رنگ خود منتشر کرده بود. او در پارکینگ خود خودروهای شیکی نظیر فراری یک میلیون پوندی، رنج روور، پورشه پانامرا و استون مارتین را دارد. این بازیکن گابونی در ماه سپتامبر به علت رانندگی با سرعت غیرمجاز با شش نمره منفی در گواهینامه اش جریمه شده بود.

مهاجم آرسنال البته تنها ستاره لیگ انگلیس نیست که اخیرا با تصادف رانندگی مواجه شده بلکه آگوئرو نیز به تازگی با خودروی رنج روور 150 هزار پوندی خود درمسیر حضور در تمرین منچسترسیتی، تصادف کرده بود.