ترکیب منچستریونایتد برابر برایتون اعلام شد

ترکیب منچستریونایتد برابر برایتون اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان اوله گونار سولشر تا دقایقی دیگر در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد رو در روی تیم برایتون قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که هفته گذشته با یک گل برابر بورنموث شکست خورده بود تا دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف یاران علیرضا جهانبخش خواهد رفت. شیاطین سرخ که بدترین آغاز خود در رقابت های لیگ برتر را داشته اند در حال حاضر با کسب تنها 3 پیروزی از 11 بازی و قبول 4 شکست و 4 تساوی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند، می توانند با کسب 3 امتیاز این بازی شرایط خود را بسیار بهبود بخشیده و تا رده هفتم جدول رده بندی صعود کنند. از سوی دیگر برایتون نیز در هفته های اخیر در غیاب علیرضا جهانبخش نتایج خوبی به دست آورده و با 15 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و با این پیروزی جای شفیلد یونایتد را در جدول گرفته و بالاتر از آرسنال در رده پنجم قرار بگیرد که موفقیتی بزرگ برای این تیم به حساب می آید. 

ترکیب منچستریونایتد در دیدار امروز بدین ترتیب است: داوید دخیا، وان بیساکا، لیندلوف، هری مگوایر، ویلیامز، مک تامینی، فرد، دنیل جیمز، آندره‌آس، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال

1070