واکنش زیدان به مدیر پاریس: هرچه بخواهم راجع به امباپه می‌گویم

واکنش زیدان به مدیر پاریس: هرچه بخواهم راجع به امباپه می‌گویم

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به مدیران پاریسن ژرمن گفت که ساکت نخواهد شد و هرچه بخواهد راجع به کیلیان امباپه خواهد گفت.   

پایگاه خبری فوتبالی، رابطه مهاجم پاریسن ژرمن با توماس توخل پیش از این مورد بحث بود و ثبات ناکافی خط حمله رئال مادرید باعث شده بود که آنها بارها در طول ماه های گذشته به این بازیکن لینک شوند. زیدان یکی از کسانی است که پیش از این درباره امباپه صحبت کرده بود و درباره رویای مهاجم پاریس درباره حضور در رئال مادرید صحبت کرده بود. این موضوع و صحبت ها باعث شده بود که لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، عصبانی شده و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. این جنگ کلامی حالا ادامه پیدا کرده و زین الدین زیدان به مدیران این تیم تذکر داده که در این باره سکوت نخواهد کرد. 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری خود گفت: " من چیز خاصی نگفتم. تنها چیزی را تکرار کردم که این بازیکن پیش از این تکرار کرده بود که رویای او این است که روزی اینجا بازی کند. هرکس کاری که بخواهد را انجام می دهد. من چیز دیگری نگفتم. تنها چیزی را گفتم که این بازیکن پیش از این گفته بود که رویای او پوشیدن پیراهن رئال مادرید است. دوباره این را می گویم و هر روز هم این را خواهم گفت. من چیزی ندارم که درباره لئوناردو بگویم. من هرچیزی که بخواهم در این باره می گویم. " 

1070