اگر پیکه مدیر بارسلونا شود، ژاوی سرمربی می‌شود

اگر پیکه مدیر بارسلونا شود، ژاوی سرمربی می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - پیکه مدافع میانی بارسلونا می داند که برای این که مدیر این باشگاه شود حمایت هواداران را دارد اما اسطوره های بارسلونا هم از او حمایت می کنند.

به گزارش فوتبالی، پیکه در نظر دارد که پس از آویختن کفش هایش به پست های مدیریتی روی بیاورد هر چند که به نظر می رسد که هنوز چند سالی تا این اتفاق مانده است. این بازیکن در حال حاضر مدیر برگزاری مسابقات جام دیویس در رشته تنیس در مادرید شده و ایده های  تجاری دیگری مثل تاسیس تورنمنت های مختلف فوتبال در آسیا و آمریکا دارد تا بتواند درآمدزایی کند.

با این وجود اگر پیکه بخواهد مدیر بارسلونا شود، حامیان خوبی دارد. زوبیزارتا مدیر ورزشی اسبق پی اس جی و دروازه بان اسطوره ای بارسلونا یکی از افرادی است که از او حمایت خواهد کرد. گفته می شود که اگر پیکه مدیر بارسلونا شود، زوبیزارتا مدیر ورزشی خواهد ش و ژاوی گزینه او برای هدایت تیم است. از سویی اینیستا و دیگر اسطوره های بارسلونا نیز می توانند در پست های مدیریتی مشغول به کار شوند.

پیکه حس می کند که درست ترین ساختار برای مدیریت بارسلونا به کارگیری اسطوره هاست. او در حال حاضر یک باشگاه فوتبال در آندورا خریده و سعی می کند که با راه و چاه باشگاه داری آشنا شود تا بتواند که در آینده ای نزدیک سکان مدیریت تیم کاتالان را به عهده بگیرد.