فلیک: مدیران بایرن درمورد آینده ام تصمیم می گیرند

فلیک: مدیران بایرن درمورد آینده ام تصمیم می گیرند

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ موفق شد تا در اولین دیداری که زیر نظر هانس فلیک، سرمربی موقت تیمشان برگزار کردند، به برد ارزشمند و مقتدرانه ای مقابل بوروسیا دورتموند دست پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با چهار گل دورتموند را مغلوب کرد تا روزهای تلخ و سخت این تیم دست کم برای مدتی به دست فراموشی سپرده شود. در پایان بازی امشب، هانس فلیک مربی موقت باواریایی ها از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و تاکید داشت که آینده اش برروی نیمکت باواریایی ها به تصمیم مدیران بایرن بستگی دارد. 

فلیک در پایان این بازی گفت:«واقعا خوشحالم ؛ دقیقا کاری که باید را انجام دادیم و فوتبالی بازی کردیم که هواداران در آلیانس آره نا به دیدنش عادت دارند. آینده من روی نیمکت مربیگری بایرن؟در این رابطه من تصمیم نمی گیرم و تصمیم گیری دراین باره بر دوش مدیران باشگاه بایرن مونیخ است. خوشحالم که برای این دو بازی مورد اعتماد باشگاه قرار داشتم. اکنون مدیران باشگاه وقت دارد که در مورد آینده فکر کرده و تصمیم بگیرند.»

کارل هاینس رومنیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه هم در مورد آینده فلیک دراین باشگاه گفت:« ما تا اطلاع بعدی با فلیک کار را دنبال خواهیم کرد.»

6363