جاودانی: جلسات با حضور ریاست یا معاون کمیته انضباطی رسمی می‌شود

جاودانی: جلسات با حضور ریاست یا معاون کمیته انضباطی رسمی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با وجود پذیرش استعفای ریاست کمیته انضباطی، جلسات با حضور معاون این کمیته رسمیت خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز(شنبه) سرانجام با درخواست اسماعیل حسن زاده و دادگستری استان تهران برای استعفا او از ریاست کمیته انضباطی با توجه به انتصاب حسن زاده به عنوان معاون قضایی و رئیس حوزه ریاست رئیس کل دادگستری این استان موافقت کرد. 

با توجه به پذیرش این استعفا از سوی تاج برای پیگیری وضعیت پرونده هایی مانند حواشی دیدار پرسپولیس با ماشین سازی که در آخرین روزهای ریاست کمیته انضباطی به آن رسیدگی شده است، با رضا جاودانی، یکی از اعضای کمیته انضباطی تماس گرفتیم که او اظهار داشت:  جلسات کمیته انضباطی با حضور ریاست یا معاون کمیته انضباطی رسمی می شود. حتی یک عضو کمیته انضباطی هم می تواند رای بدهد و اگر سایر اعضا مخالفت نکنند، از لحاظ قانونی مشکلی پیش نمی آید. اکنون هم با توجه به پذیرش استعفای حسن زاده، روغنی به عنوان معاون کمیته تا زمان معرفی رئیس جدید یا سرپرست جلسات را برگزار می کند.

او ادامه داد: ما اکنون در کنار صدور رای گابریل کالدرون که از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شد، رای دیدار پرسپولیس با ماشین سازی را هم صادر کرده ایم و این رای باید از سوی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ابلاغ شود. در کل تمام آرای بازی هایی که تا هفته نهم لیگ برگزار شده است صادر کرده ایم. 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: حتی پس از اینکه کمیته استیناف اعلام کرد رای دیدار تراکتور با پرسپولیس با ایراد صادر شده این رای از سوی رئیس سابق کمیته انضباطی اصلاح شد و دبیرکل فدراسیون فوتبال باید آن را به باشگاه ها ابلاغ کرده و سپس از طریق سایت فدراسیون اعلام شود اما نمی دانم چرا تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

7413