سبقت بنزما از رکورد پوشکاش: 157 گل در لالیگا با پیراهن رئال

سبقت بنزما از رکورد پوشکاش: 157 گل در لالیگا با پیراهن رئال

پایگاه خبری فوتبالی- کریم بنزما در بازی امشب تیمش مقابل ایبار دو گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند (رئال مادرید تا دقیقه 63 با نتیجه 0-3 از میزبانش پیش است) و بدین ترتیب از رکورد 156 گلی که پوشکاش با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده بود پیشی گرفته است. او دررقابتهای این فصل 11 گل زده که 9 تا از آنها در رقابتهای لالیگا به ثمر رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما حالا و با درخشش در ترکیب تیم مادریدی، نامش را در تاریخ این باشگاه به ثبت رسانده است.  او در طول این هفته رکوردهای دی استفانو و پوشکاش را پشت سرگذاشت. چهارشنبه هفته گذشته، کریم بنزما در بازی با گالاتاسرای دو گل زد و با این دو گل از رکورد گلهای اروپائی دی استفانو، عبور کرد. آلفردو دی استفانو مجموعا 49 گل در بازیهای اروپایی برای رئال مادرید به ثمر رسانده بود وتعداد گلهای بنزما در بازیهای اروپایی به عدد 50 رسیده است.

کریم بنزما امشب و در بازی با ایبار توانست از رکورد پوشکاش نیز عبور کند. او گلهای اول و سوم رئال در بازی با ایبار را به ثمر رساند و حالا 157 گل در لالیگا برای رئال به ثمر رسانده است و آمار پوشکاش 156 گل در لالیگاست.

بنزما به طور میانگین در هربازی لیگ قهرمانان اروپا 0.51 گل با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده است (50 گل در 97 بازی).بنزما قبل از بازی با ایبار از 1350 دقیقه ممکن در 1215 دقیقه برای مادریدی ها به میدان رفته و 90% دقایق ممکن را برای تیمش بازی کرده است.

6363