پیکه: اطلاعات فوتبالی پسرم، میلان، از من بیشتر است

پیکه: اطلاعات فوتبالی پسرم، میلان، از من بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که پسرانش با فرزندان لیونل مسی و سوارز در یک  تیم، در حال یادگیری فوتبال هستند.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه در جریان گفتگوی بلندبالایش با روزنامه ال پائیس اعلام کرد که پسر بزرگترش میلان، عاشق فوتبال است و درحال یادگیری اولین دروس فوتبالی اش در تیمی است که در آن پسران مسی و سوارز نیز حضور دارند. پیکه در ادامه اعلام کرد که دو پسرش، میلان و ساشا  ،علایق کاملا متفاوتی دارند:« بچه هایم کاملا متفاوت از هم هستند؛ میلان عاشق فوتبال است و ساشا که کوچکتر است، بیشتر یک هنرمند است.»

پیکه ادامه داد:« میلان به شدت فوتبال را دوست دارد. او شش ساله است و چیزهایی می داند که حتی خود من هم نمی دانم: ترکیب تیمها، نام باشگاه ها.... یک روز او در حال تمرین کردن با تیمش که پسران مسی و سوارز هم در آن حضور دارند بود. تیمشان یک گل زد و میلان ناگهان گفت:" این گل مثل گلی بود که کروس در بازیهای یورو مقابل سوئد زده بود". من واقعا حیرت کردم.. به او گفتم:" چه می گویی بچه؟"و بعد در یوتیوب این گل را به من نشان داد و من واقعا متحیر ماندم. »

این مدافع اسپانیایی در مورد پسر کوچکترش گفت:« ساشا کاملا متفاوت است. زیاد علاقه ای به فوتبال ندارد و بیشتر درگیر فانتزی های خودش است.»

6363