توصیه عجیب کان به بایرن: درانتخاب سرمربی عجله نکنید

توصیه عجیب کان به بایرن: درانتخاب سرمربی عجله نکنید

پایگاه خبری فوتبالی- الیور کان دروازه بان سابق و افسانه ای بایرن مونیخ مسئولیت به زودی کادر مدیریتی بایرن مونیخ را عهده دار خواهد شد و این روزها به مدیران ارشد باشگاه توصیه کرده که برای انتخاب جانشین نیکو کواچ عجله نکنند. 

به گزارش فوتبالی، کان در آنالیز شرایط بایرن در رویداد شرکت سامسونگ دراین رابطه صحبت کرده و گفته:«بایرنی ها باید خیلی در مورد تصمیمشان برای سرمربی جدید تیم فکر کنند. چون بحث به خدمت گرفتن سرمربی ای است که بتواند پایه و اساس تیم را برای دورانی جدید بنا کند و تصمیم گیری دراین رابطه چیزی است که نمی توان درموردش با عجله کار کرد.»

قرار براین است که الیور کان در اوایل سال 2020 به کادر مدیریتی بایرن مونیخ ملحق شود و قرار است تا جایگزین کارل هاینس رومنیگه شود که در اواخر سال 2021 باشگاه را ترک خواهد کرد.

کان که در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ افتخارات متعددی را با این تیم کسب کرده و از جمله با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2001 شده در ادامه گفت:« به دنبال یافتن اسمهای بزرگ نیستیم. به نظرم مهم این است که به دنبال نامهای بزرگ یا شخصیت های صاحب نام نباشیم.» 

او معتقد است که بایرنی ها باید به این فکر کنند که در فوتبال به دنبال چه هستند و از چه چیزهایی دفاع می کنند. کان ادامه داد:« بایرن باید سرمربی ای انتخاب کند که کاملا با فلسفه فوتبالی باشگاه مطابقت داشته باشد.»

یکشنبه هفته گذشته بود که سران باشگاه بایرن مونیخ و نیکو کواچ به توافق رسیدند تا قرارداد او را با توافق دو طرفه فسخ کنند و بعد از آن هانسی فلیک به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد.او که سالها دستیار یواخیم لودرتیم ملی آلمان بود، امشب اولین حضورش روی نیمکت باواریایی ها را در بازی با بوروسیا دورتموند تجربه خواهد کرد.

6363