وزیر نفت مشکلات باشگاه‌های نفتی خوزستان را بررسی می‌کند

وزیر نفت مشکلات باشگاه‌های نفتی خوزستان را بررسی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر نفت با سفر به خوزستان، مشکلات باشگاه های نفتی این استان را پیگیری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بیژن نامدار زنگنه که قرار است در روزهای آینده به خوزستان سفر کند برای حل مشکلات باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجدسیلمان با مسئولان این ۲ باشگاه دیدار خواهد کرد.

بر اساس اعلام مسئولان این ۲ باشگاه‌، وزیر نفت روز پنجشنبه هفته جاری در جریان سفر به اهواز و آبادان در نشستی مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان از جمله صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را برررسی می‌کند تا ورزشکاران و مربیان این استان به ادامه حیات این تیم‌ها در سطح اول ورزش کشور امیدوار باشند. 

چندی پیش پس از ابلاغیه وزیر نفت مبنی بر حمایت نکردن این وزارتخانه از تیم‌های نفتی در بخش قهرمانی، تیم‌های نفتی خوزستان که در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند با مشکلات مالی فراوانی رو به رو شدند. تیم‌های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از جمله تیم های نفتی حاضر در لیگ برتر کشور هستند که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و پرداختی اعضای این ۲ باشگاه پس از کش و قوس فراوان انجام شد.

تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان پس از گذشت ۱۰ هفته از رقابتهای لیگ برتر اکنون با ۱۶ و ۱۴ امتیاز در مکان‌های هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم‌های فوتسال بانوان و آقایان ملی حفاری، تیم‌های وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری، تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و پالایش نفت آبادان از جمله تیم‌های حاضر در لیگ برتر هستند.  

7655