ستارگان آینده فوتبال جهان؛ از رودریگو تا فاتی و سانچو

ستارگان آینده فوتبال جهان؛ از رودریگو تا فاتی و سانچو

پایگاه خبری فوتبالی – فصل 20-2019 را می توان فصل شکوفایی بازیکنان جوان دانست. بازیکنانی با سنی کمتر از 20 سال که حالا تبدیل به ستاره های فوتبال اروپا شده اند. برخی از نمونه ها در مورد این بازیکنان از نظرتان می گذرد: 

امباپه: این بازیکن برای دومین سال پیاپی در لیست نامزدهای توپ طلا قرار گرفته که رهبر پی اس جی بالاتر از نیمار است و رئال مادرید سالهاست که رویای خرید او را دارد. ستاره آینده فوتبال دنیاست.

سانچو: دورتموند خیلی سریع به سراغ خرید این بازیکن از سیتی رفت. ملی پوش انگلیسی در حال حاضر یکی از ستاره های بوندسلیگا است. تیم های بزرگ لیگ انگلیس شرایط او را دنبال می کنند. دو سال پیش در جام جهانی نوجوانان در هـند درخشیده بود.

ژائو فلیکس: اتلتیکو برای خرید این بازیکن از بنفــیکا 127 میلیون یورو پرداخت. در اتلتیکو و پرتغال می درخشد. ستاره رده های پایه پرتغال بوده و این فصل توانست با تیم ملی کشورش قهرمان لیگ ملت های اروپا شود. 

هالاند: آقای گل و پدیده بی بدیل لیگ قهرمانان اروپا مهاجمی است که قوای بدنی و شم گلزنی بالایی دارد و در  ســالزبورگ می درخشد. این بازیکن که سابقه زدن 9 گل با نروژ در یک بازی جام جهانی زیر 20 سال را دارد، در حال حاضر با هفت گل بهترین گلزن چمپیونزلیگ است.

فودن: او که در کنار سانچو ستاره جام جهانی زیر 17 سال بود در منچستر سیتی گواردیولا تلاش می کند تا خودش را جا بیاندازد هر چند که گواردیولا بارها از او تعریف کرده است. چپ پاست و در خط هافبک توپ می زند.

وینیسیوس: این بازیکن برزیلی رئال مادرید بسیار تکنیکی است و فصل گذشته درخشش بی نظیری داشت تا به ترکیب تیم بزرگسالان برزیل هم برسد هر چند که مشکلات در زدن ضربه آخر باعث شده او با انتقادهایی مواجه شود.

رودریگو گوئس: پدیده رئال مادرید در شش بازی اولش در رئال مادرید پنج گل زده و عملکرد بی نظیری داشته است. او بسیار سرعتی است و خیلی زود در فوتبال اروپا جا افتاده است. او در بازیهای ملی آینده نیز در ترکیب برزیل حضور خواهد داشت.

مارتینلی: این بازیکن برزیلی در تابستان به آرسـنال ملحق شد و در اولین بازیهایش در ترکیب توپچی ها نشان داده که یک گلزن تمام عیار است. مجموعا هفت گل به ثمر رسانده است.

آنسو فاتی: آخرین کشف اکادمی بارسا با نظر والورده به ترکیب تیم بزرگسالان رسید و حتی به تیم زیر 21 سال اسپـانیا هم راه پیدا کرد. این بازیکن می توانست برای تیم های ملی گـینه و پرتغال هم بازی کند اما در نهایت اسپانیا را انتخاب کرد.