بارتومئو: مسی تا پایان عمرش در کنار بارسلونا خواهد بود

بارتومئو: مسی تا پایان عمرش در کنار بارسلونا خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا در مصاحبه با آسوشیتد پرس در مورد آینده لیونل مسی ستاره این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در مصاحبه ای که در مورد آینده مسی داشته، گفته است:"در دو، سه فصل آینده همچنان مسی رهبر تیم ما خواهد بود. درست است که بازیکنان جوان دیگری را هم داریم. بازیکنان خارجی دیگری هم خریده می شوند و از لاماسیا هم بازیکنانی به تیم بزرگسالان ملحق می شوند اما راضی و خرسند هستیم چرا که می توانیم با حضور آنها برای دوران بعد از مسی هم آماده شویم."

از سویی مدیر بارسلونا در مصاحبه با این خبرگزاری مدعی شد که مسی تا زمان بازنشستگی در نیوکمپ می ماند:"همیشه او را با پله مقایسه می کنند. پله نیز کل دوران فوتبالش را فقط در یک باشگاه سپری کرد. تردیدی ندارم که وقتی دوران فوتبال مسی تمام شود، همچنان تا پایان عمرش با این باشگاه در ارتباط خواهد بود."

اخیرا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، مسی را به چالش طلبیده بود و از این بازیکن خواسته بود تا به تیم دیگری برود تا در تیم و لیگ دیگری هم خودش را محک بزند اما به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته که در نیوکمپ بماند و هیچ برنامه ای برای ترک این تیم ندارد.