ترکیب چلسی برای دیدار برابر کریستال پالاس اعلام شد

ترکیب چلسی برای دیدار برابر کریستال پالاس اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان لمپارد تا دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی خود، استمفوردبریج، در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان تیم کریستیال پالاس خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، چلسی پس از کسب تساوی هیجان انگیز 4 - 4 برابر آژاکس در لیگ قهرمانان و در حالی که 4 - 1 از این تیم عقب بود حالا قصد دارد با روحیه ای مضاعف به رقابت های لیگ برتر انگلیس برگردد. آنها امروز میزبان کریستال پالاس رده نهمی هستند و می توانند با پیروزی در این بازی و کسب 3 امتیاز امیدوار باشند که در صورت پیروزی لیورپول برابر سیتی و همچنین عدم نتیجه گیری لسترسیتی برابر آرسنال بتوانند با 26 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته و نزدیک ترین رقیب لیورپول لقب بگیرند. شاگردان لمپارد پیش از این دیدار موفق شده اند در 11 بازی 23 امتیاز به دست آورند. از سوی دیگر کریستال پالاس نیز که در 11 دیدار 15 امتیاز کسب کرده، می تواند با پیروزی در برابر چلسی و کسب 3 امتیاز بازی به صورت موقت تا رده پنجم جدول رده بندی صعود کرده و تا برگزاری کامل دیدارهای این هفته جانشین آرسنال شود.

ترکیب چلسی در دیدار امروز بدین شرح است: کپا آریزابالاگا، جیمز، زوما، توموری، امرسون، انگولو کانته، کواچیچ، مونت، ویلیان، پولسیچ، آبراهام

1070