نیمار به بازی با رئال مادرید خواهد رسید

نیمار به بازی با رئال مادرید خواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن قبل از برگزاری دیدار تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپابه روزهای اوج بازخواهد گشت و قادر خواهد بود تا در این دیدار جذاب و تماشایی که 18 روز دیگر در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این بازی دردور پنجم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. این درحالی است که نیمار در روز 14 اکتبر در جریان بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه دچار مصدومیت شد و همچنان از میادین ورزشی به دور است. اما روز پنجشنبه پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای اعلام کردندکه روند بهبود نیمار بهتر از وضع پیش بینی شده پیش می رود و او از هفته آینده به تمرینات گروهی تیمش بازخواهد گشت.

 بدین ترتیب و درصورتی که مصدومیت دیگری به سراغ نیمار نیاید، او حتی قادر خواهد بود تا در بازی پی.اس.جی مقابل لیل از سری بازیهای لیگ یک فرانسه که روز 22 نوامبر ( بعد از وقفه برگزاری بازیهای ملی) برگزار می شود، برای پاریسی ها به میدان برود.

این درحالی است که نیمار در بازی رفت تیمش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید که در پارک دو پرنس برگزار شد، غایب بود. در ماه ها و سالهای اخیر نیمار با مصدومیتهای متعددی روبرو شده و دراین فصل هم به خاطر مصدومیت شانس حضور درچندین بازی تیمش را از دست داد و تنها در 5 بازی لیگ یک برای پی.اس.جی به میدان رفته و هنوز نتوانتسه در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش بازی کند.

6363