دروغ و تهمت دروازه بان اسلاویاپراگ علیه مسی رو شد

دروغ و تهمت دروازه بان اسلاویاپراگ علیه مسی رو شد

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم بارسلونا و اسلاویا پراگ که در ورزشگاه نوکمپ برگزار و با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید، دروازه بان تیم میهمان اعلام کرد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا او و هم تیمی هایش را تحویل نگرفته و با آنها دست نداده است.

به گزارش فوتبالی، حالا تصاویری منتشر شده که با ادعای دروازه بان باشگاه اسلاویاپراگ تناقض دارد و کذب بودن حرفهای او را ثابت می کند. روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار این تصاویر ثابت کرده که در پایان این بازی، لیونل مسی ، برخلاف ادعای دروازه بان اسلاویاپراگ، به سراغ بازیکنان این تیم رفته و با آنها دست داده و احوالپرسی کرده است.

درپایان بازی سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ بود که اوندری کولار دروازه بان اسلاویا پراگ در صحبتهایی با گله گذاری از بازیکنان بارسا اعلام کرد که بازیکنان تیم میزبان با هم تیمی های او دست نداده اند و از آنجا که حسابی از این نتیجه مساوی عصبانی بودند، مستقیما به سمت رختکن رفتند و با بازیکنان تیم اسلاویاپراگ، دست نداده اند. اما حالا با انتشار این تصاویر، مشخص شد که ادعای او صحت نداشته است. 

درتصاویر منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو می بینیم که لیونل مسی به عنوان کاپیتان بارسا در پایان بازی این تیم مقابل اسلاویا پراگ به سراغ تک تک بازیکنان این تیم رفته و با آنها دست داده و احوالپرسی کرده و حتی با خود کولار، دروازه بان این تیم هم گپ و گفتی داشته. دراین بازی کولار ستاره شماره یک تیمش بود و با مهارهای فوق العاده ای که داشت مانع از گلزنی بازیکنان بارسا شد تا امتیازات این بازی میان دو تیم تقسیم شود.

 6363