ادمیلسون: این پایان دوره بارسلوناست

ادمیلسون: این پایان دوره بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی - ادمیلسون ستاره سابق باشگاه بارسلونا براین باور است که باشگاه کاتالان می بایست دوران جدیدی راآغاز کند و این تیم باید وارد دوره گذار شود چرا که در حال حاضر دوران این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی ادمیلسون اعلام کرده که باید در پایان این فصل در باشگاه کاتالان تصمیمات بزرگی اتخاد شود. بارسلونا در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و حتی صحبتهایی درمورد احتمال برکناری ارنستو والورده از سمت مربیگری این تیم به گوش می رسد. دراین میان رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند اعلام کرده که در بند قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند بندی قرارداده شده که به او اجازه می دهد تا با فسخ قراردادش هدایت تیم کاتالان را برعهده بگیرد.

ادمیلسون در صحبتهایی اعلام کرده که بارسا دوره گذار را پشت سرمی گذارد و بعد از موفقیتهای فراوانی که با پپ گواردیولا، لوئیس انریکه ووالورده کسب کرده باید به دنبال دوران تازه ای باشد. این بازیکن برزیلی که بین سالهای 2004 تا 2008 پیراهن تیم کاتالان را به تن می کرد در صحبتهایی گفته:« از ابتدای فصل، بارسلونا در یافتن سبک بازی مدنظرش به مشکلاتی برخورده. البته بخشی از این افت و خیزها به خاطر اردوی پیش فصل این تیم است که با مصدومیت متعدد بازیکنان تیم همراه بود. ما کمی نگران هستیم ولی می دانیم که در رختکن این تیم کیفیت فراوانی به چشم می خورد. این شرایط مرا به یاد پایان یک دوره می اندازد. بسیاری از بازیکنان جوان به تیم آمده اند و بازیکنان باتجربه فراوانی هم در تیم هستند ولی باید تغییراتی اعمال شود و این به معنای تغییر در بازی، ذهنیت و رفتار تیم است و این کاملا طبیعی است.»

ادمیلسون ادامه داد:« شاید بسیار زود باشد که بخواهیم جمع بندی کنیم ولی در پایان فصل اگر اوضاع خوب پیش نرفته باشد،باید چنین تصمیماتی اتخاذ شود.»

ادمیسلون با اشاره به آکادمی فوتبال بارسلونا و ستاره هایی مثل آنسو فاتی که در فصل جاری به فوتبال اروپا معرفی شده است، به خرید آنتوان گریزمان و استفاده از او درکنار مسی و سوارز اشاره کرد و گفت:« فوتبال یک ورزش گروهی است. بازیکنان جوان باید اعتماد به نفس داشته باشند و زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، باتجربه ترها باید به تیم کمک کنند. درچنین شرایطی وقتی در جریان شرایط روزمره تیم نیستی، صحبت کردن سخت است ولی من با توجه به آنچه در رسانه ها می خوانم ومی شنوم، توقعات بیشتری از این بارسا دارم. تیمی که در دوازده سال اخیر شادی های زیادی را به هوادارانش هدیه کرده.»

بارسلونا در دو بازی اخیرش در لالیگا ولیگ قهرمانان اروپا لغزشهایی داشته و آنها روز شنبه در خانه میزبان سلتاویگو خواهند بود.

6363