اسکولز: مورینیو بیشتر به فکر خودش بود تا یونایتد ؛ سولشر بله قربان گو نیست

اسکولز: مورینیو بیشتر به فکر خودش بود تا یونایتد ؛ سولشر بله قربان گو نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد در صحبت هایی به ادفاع از اوله گونار سولشر سرمربی فعلی شیاطین سرخ برخاسته است و در صحبتهایی اعلام کرده که او از پاسخ دادن به سران باشگاه ترس و واهمه ای ندارد.

به گزارش فوتبالی، این روزها و در پی شروع متزلزل منچستریونایتد در رقابتهای این فصل لیگ برتر، سولشر حسابی تحت فشار است و خطر برکناری حسابی او را تهدید می کند. این تیم حسابی دربحران گرفتار شده و در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد و 10 امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد. به همین خاطر اسکولز که تجربه بازی کردن در کنار سولشر در یونایتد فرگوسن را دارد، حالا به دفاع از هم تیمی اش برخاسته و اینکه عدم اقتدار او باعث عدم موفقیتش در یونایتد شده را نمی پذیرد.

اسکولز در گفتگو با بی تی سپورت گفت:« اوله ذهن منسجمی دارد؛ او می داند که چه می خواهد و با هرچیزی کنار نمی آید و به هرچیزی رضایت نمی دهد. سولشر یک انسان بله قربان گو نیست و اصلا این احتمال وجود ندارد که او اینگونه باشد. سولشر مرد منچستریونایتد است و تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا بهترین عملکرد ممکن را برروی نیمکت مربیگری تیم داشته باشد و یونایتد را به جایگاهی که باید، بازگرداند. ما قبل از او سرمربیان بزرگی مثل مورینیو و فان خال را روی نیمکت مربیگری تیم داشتیم و شاید آنها کمی بیشتر به فکر خودشان بودند تا شرایط فعلی باشگاه و همین شد که کاربه اینجا کشیده. حالا وبا حضور اوله ما می دانیم که او مرد منچستریونایتد است و بی قرار موفقیت با این تیم است.»

6363