دن گاربر: زلاتان به میلان خواهد رفت

دن گاربر: زلاتان به میلان خواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها صحبتهای زیادی درمورد آینده زلاتان ایبراهیموویچ در دنیای فوتبال به گوش می رسد. این مهاجم 38 ساله و سوئدی دنیای فوتبال بعد از دو فصل درخشان در لس آنجلس گلکسی ممکن است به زودی به فوتبال اروپا بازگردد و حالا به دنبال چالشهای جدیدی است.

به گزارش فوتبالی، این روزها تیمهای مختلفی از بولونیا و فیورنتینا گرفته تا منچستریونایتد،یوونتوس، بوکا جونیوز و آ.ث میلان برای جذب ایبرا ابراز تمایل کرده اند ودرشرایطی که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، شنیده می شود که میلانی ها برنده نبرد برای مال خود کردن ایبراهیموویچ خواهند بود.

دن گاربر، یکی از مسئولان ارشد لیگ ام.ال.اس آمریکا در گفتگو با ایی.اس.پی.ان دراین باره گفته:« ایبراهیموویچ 38 ساله است و حالا به میلان، یکی از بهترین باشگاه های دنیا خواهد رفت.» دراین میان، صحبتهای او بازتاب گسترده ای داشته است. قرارداد فعلی زلاتان با گلکسی تا سال 2020 اعتباردارد و به نظر می رسد که او به زودی لیگ فوتبال آمریکا را ترک خواهد کرد. ایبرا در طول دو سال حضور در فوتبال آمریکا در 58 بازی با پیراهن گلکسی به میدان رفت و 54 گل زد و 15 پاس گل داد. 

زلاتان در بین سالهای 2010 تا 2012 پیراهن روسونری را به تن می کرد و در مجموع در رقابتهای سری آ 67 گل برای میلان به ثمر رساند و 24 پاس گل داد و مجموعادر تمامی تورنمنتها در 85 بازی برای این تیم به میدان رفت. او درعین حال با پیراهن میلان به یک قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی درسوپرکاپ ایتالیا رسید.

این روزها در شرایطی زمزمه هایی درمورد بازگشت ایبرا به میلان به گوش می رسد که این تیم شرایط ایده آلی ندارد و درحال حاضر در رده یازدهم جدول سری آ قرار گرفته و 13 امتیاز کسب کرده؛ 11 گل زده و 15 گل دریافت کرده است.

6363