گل محمدی: برای انتخابات هیات فوتبال تهران ابهامات برطرف نشده است

گل محمدی: برای انتخابات هیات فوتبال تهران ابهامات برطرف نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به درخواست آقای داورزنی برای رفع ابهامات پیرامون انتخابات و اینکه تا آن زمان انتخاباتی برگزار نشود تا امروز هیچکدام از این ابهامات بر طرف نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رضا گل محمدی در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران و اینکه گفته می شود وی تمایلی برای برگزاری انتخاب ندارد گفت: حتما اطلاع دارید که با نامه ای که من نوشتم و سازمان بازرسی ایراداتی را گرفت و سپس هم معاون وزیر ورزش با نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران نوشت انتخابات لغو شد.

وی که با برنامه رکورد گفتگو می کرد، افزود: بعد از این اتفاق با توجه به درخواست آقای داورزنی برای رفع ابهامات و اینکه تا آن زمان انتخاباتی برگزار نشود تا امروز هیچکدام از این ابهامات بر طرف نشده و البته من این موضوع را به مسئولان فدراسیون فوتبال هم اطلاع دادم.در همه انتخابات اینگونه است که اگر رئیس هیاتی بخواهد در انتخابات شرکت کند ما برای آن هیات یا فدراسیون سرپرست می گذاریم.الان هم چون رئیس هیات خودش کاندید است نمی تواند رای بدهد و شفاف اعلام می کنم ما اجازه نمی دهیم که انتخابات مهندسی شود.

وی افزود: من تمام سعی و تلاشم این است که انتخابات سالم برگزار شود.نظر من این است که آنچه خانواده فوتبال می خواهد صورت بگیرد انجام شود و لاغیر.

7413