سولشر: کاش در لیگ برتر هم مثل لیگ اروپا کار کنیم

سولشر: کاش در لیگ برتر هم مثل لیگ اروپا کار کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولشر سرمربی منچستریونایتد در پایان دیدار تیمش مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ اروپا که با برد 0-3 شاگردانش همراه بودابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند در لیگ برتر هم مثل لیگ اروپا خوب بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، با این برد، یونایتد صعودش به دور بعدی رقابتهای لیگ اروپا را در فاصله دو بازی مانده تا اتمام مرحله گروهی قطعی کرد. مصدومیت اسکات مک تامینی تنها اتفاق تلخ برای شیاطین سرخ بود .

درپایان این بازی سولشر در گفتگو با بین اسپورت به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« این بازی یک پایه خوب برای ماست. ما باید از این بازی مان الگو بگیریم.» 

این درحالی است که یونایتد در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها 3 برد کسب کرده و حالا سولشر امیدوار است که در لیگ برتر هم اوضاع برای تیمش بهتر شود. او درادامه صحبتهایش گفت:« می دانیم که امسال برروی عملکرد دفاعی مان کار کرده ایم و منسجم تر شده ایم و فقط می خواهیم این سبک بازی را در لیگ برتر هم از تیممان ببینیم. باید گل بزنیم و موقعیتهای گلزنی خلق کنیم و لبخند را برروی چهره بازیکنان ببینیم. بخشهایی از بازی با پارتیزان واقعا خوب بود و در بخشهایی از مسابقه عملکرد تیم واقعا باکیفیت بود ما می خواهیم پنج ، شش یا هفت گل ببینیم ولی در عین حال فکر می کنم بعضی از بازیکنانم دراین بازی به فکر بازی یکشنبه بودند و کمی به ریکاوری فکر می کردند و به همین خاطر در دقایق پایانی مسابقه کمی لغزنده کار کردیم ولی دربخشهای عمده ای از بازی خطرناک نشان می دادیم.»

سولشر ادامه داد:« در 10 یا 15 دقیقه ابتدایی بازی، می بایست کار را تمام می کردیم و از حریف پیشی می گرفتیم ولی ما شرایط را مدیریت کردیم و توانستیم کلین شیت کنیم که این برای اعتماد به نفس دروازه بانمان و مدافعانمان خیلی مهم است. حالا باید به بازی یکشنبه مان فکر کنیم. خوشحالیم که در لیگ اروپا به دور بعد رسیدیم. این یعنی اینکه در دو بازی باقی مانده در مرحله گروهی می توانیم به سایر بازیکنان تیم که کمتر بازی کرده اند و از بند مصدومیت رها شده اند فرصت بدهیم. البته ما قطعا از آنها در آینده استفاده خواهیم کرد ولی در دو بازی آتی فرصت خوبی برای استراحت دادن به سایر بازیکنانمان خواهیم داشت.»

 6363