سوارز می خواهد به لیگ ام.ال.اس آمریکا برود

سوارز می خواهد به لیگ ام.ال.اس آمریکا برود

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو لودیئرو، مهاجم باشگاه سیاتل ساندرز در صحبت هایی اعلام کرده که لوئیس سوارز می خواهد در لیگ ام.ال.اس آمریکا بازی کند و دیر یا زود به لیگ فوتبال این کشور منتقل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، او که مدتها در تیم ملی اروگوئه کنار سوارز بازی کرده است حالا در مورد دوست قدیمی اش اظهارنظر کرده و به MLSSoccer گفته:« فکر می کنم شما باید مسئولان بارسلونا را متقاعد کنید؛ چون سوارز می خواهد به لیگ ام.ال.اس بیاید. او همیشه درمورد لیگ آمریکا از من سوال می پرسد. رویای او بازی کردن برای بارسلونا بود. او در سطح بالایی بازی می کند و دربارسا احساس راحتی دارد. دیریا زود او به لیگ MLS خواهد آمد. ما امیدواریم که زودتر این اتفاق بیفتد. او از این لیگ خوشش می آید و همیشه درمورد لیگ آمریکا از من سوالاتی می پرسد. او حتی می تواند برای تیم ما، سیاتل ساندرز بازی کند که شاید کار سخت تری باشد. فکر می کنم که دیر یا زود این اتفاق رخ می دهد.»

سوارز 32 ساله تا تابستان سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و بعد از آنکه در سال 2014 از لیورپول به این تیم منتقل شد ، حالا ششمین فصل حضورش در بارسلونا را سپری می کند. لودئیرو هم درسال 2016 از بوکاجونیورز به لیگ ام.ال.اس آمریکا پیوست و چهار فصلی است که پیراهن سیاتل ساندرز را به تن می کند.

6363