گایاردو تا یک ماه دیگر سرمربی بارسلونا می‌شود؟

گایاردو تا یک ماه دیگر سرمربی بارسلونا می‌شود؟

سایت رسمی فوتبالی - کلودیو بورگی، سرمربی باسابقه و باتجربه آرژآنتینی که در حال حاضر به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند اعلام کرد که مارسلو گایاردو سرمربی آینده بارسلونا خواهد بود و در ماه دسامبر (یک ماه دیگر) جای ارنستو والورده را روی نیمکت نیوکمپ می گردد.

به گزارش فوتبالی، بورگی گفت که بر اساس اخباری که از منابع موثف دریافت کرده، از تحرکات نیمکت بارسلونا خبر دارد. وی اظهار داشت:"گایاردو در ماه دسامبر سرمربی بارسلونا می شود. در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیاست. دونوفریو سرمربی ریورپلاته گفته بود که گایاردو فقط در صورتی می رود که او اجازه بدهد اما من از منابع موثق خبر دارم که او به زودی جدا می شود."

عملکرد ضعیف ارنستو والورده در بارسلونا در این فصل باعث شده که اخراج وی چندان دور از انتظار نباشد. این تیم در دو بازی اخیرش در نیوکمپ مقابل اسلاویا پراگ و لوانته نتوانسته برنده شود. کاتالان ها در لالیگا در یازده بازی یازده امتیاز از دست داده اند و در لیگ قهرمانان در چهار بازی هشت امتیاز کسب کرده اند. 

گایاردو که از سال 2014 هدایت ریورپلاته را به عهده دارد، دو بار با این تیم قهرمان جام لیبرتادورس شده که بزرگترین و مهمترین جام قاره آمریکای جنوبی به شمار می رود.