ونگر: دلیل عدم درخشش هازارد شرایط فیزیکی و چاقی اوست

ونگر: دلیل عدم درخشش هازارد شرایط فیزیکی و چاقی اوست

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر معتقد است که اصلی ترین دلیل عدم درخشش ادن هازارد در رئال مادرید مربوط به مسائل فیزیکی و اضافه وزن این بازیکن بلژیکی است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق چلسی تابستان امسال با امضای قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از این تیم جدا شده و به رئال مادرید پیوست. با این حال این بازیکن در 10 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و درخششی که مدنظر هواداران و مدیران این تیم بود را هنوز از خود به نمایش نگذاشته است. آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که شرایط کار را برای هازارد سخت نکرده بلکه او در تلاش است که عملکرد خوبی داشته باشد اما اضافه وزن مانع او شده است. 

ونگر که به عنوان مفسر در شبکه بین اسپرت حضور داشت در این باره گفت: " او از آن دست افرادی نیست که تحت تاثیر جو مادرید قرار بگیرد اما من او را به اندازه کافی نمی شناسم که بخواهم از این نظر تحلیل کنم. فکر می کنم این بیشتر به دلایل فیزیکی باشد. او بیش از اندازه چاق شده و چیزهایی که در روزنامه ها می خوانید نیز همین را می گویند. اگر می خواهی یک اسب در یک مسابقه ببازد کافی است دو کیلو به وزن 500 کیلوگرمی او اضافه کنی و همین کافی خواهد بود. ما هنوز هازارد انگلیس را ندیده ایم. او پس از مصدومیت هنوز کامل آماده نشده است. هازارد بازیکنی نیست که به راحتی تحت تاثیر چیزی قرار بگیرد. اما از نظر من اعتماد به نفسی که در چلسی داشت را در رئال ندارد. "

1070