پیش بازی ماشین سازی-ذوب آهن/ تقابل استقلالی‌های سابق

پیش بازی ماشین سازی-ذوب آهن/ تقابل استقلالی‌های سابق

پایگاه خبری فوتبالی- ماشین سازی پس از بازی پر حاشیه مقابل پرسپولیس، در خانه میزبان ذوب آهن خواهد بود.

به گزارش فوتبال، هفته گذشته مربیان دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کردند. منصوریان که به طلسم نبردن های خود پایان داده بود، سر خوش از پیروزی بود در حالیکه رسول خطیبی، پس از حواشی ایجاد شده در بازی با پرسپولیس، با بغض ورزشگاه را ترک کرد.

بدون برد خارج از خانه: شاگردان خطیبی تا به اینجای فصل دو برد به دست آورده اند که هر دوی آنها، در داخل خانه بوده و در خارج از خانه به دو باخت و دو مساوی دست یافتند.بازی مقابل پرسپولیس پنجمین بازی بدون برد ماشین سازی در تمامی رقابت ها بوده. آخرین برد سبزپوشان تبریزی به هفته پنجم لیگ و بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر برمی‌گردد.

شکستن طلسم:شاگردان منصوریان در نهایت در بازی هفته نهم به پیروزی دست یافتند و اجازه ندادند بازی های بدون برد آنها دو رقمی شود. آخرین برد گاندو ها به هفته 29 لیگ گذشته باز می‌گشت.

دوباره کلین شیت: منصوریان در درون دروازه به معراج اسماعیلی جوان اعتماد کرد و پس از 7 مسابقه، ذوب آهن موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. ذوب آهن پس از دو تساوی ابتدایی لیگ با تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن، در تمامی بازی های خود گل دریافت کرده بود.

نتیجه هفته گذشته:ذوب آهن با دو گل میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری موفق شد تیم بحران زده شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد.ماشین سازی نیز با تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس، با یک امتیاز آزادی را ترک کرد.

وضعیت در جدول: ذوب آهن با وجود پیروزی در بازی اخیر، با 7 امتیاز همچنان در رتبه 14 جدول قرار دارد. ماشین سازی نیز همانند پیکان و سایپا 9 امتیازی است و در رده یازدهم قرار دارد.

*جمعه 17 آبان 98

ماشین سازی  - ذوب آهن  ساعت 15:00  ورزشگاه بنیان دیزل 

داور: رضا عادل 

کمک ها: فرهاد مروجی - علیرضا طاهرخانی

1984