ستاره کره‌ای تاتنهام: واقعا از مصدومیت آندره گومز متاسف هستم

ستاره کره‌ای تاتنهام: واقعا از مصدومیت آندره گومز متاسف هستم

پایگاه خبری فوتبالی - هیونگ مین سون، ستاره تاتنهام، می گوید که از اتفاقی که به مصدومیت شدید و ناراحت کننده آندره گومز منجر شد بسیار متاسف و ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی کره جنوبی در دیدار برابر اورتون به دلیل خطا روی هافبک این تیم و مصدومیت او از زمین بازی اخراج شد. گومز پس از این اتفاق جراحی روی مچ پای خود انجام داده و روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شد. سون پس از این اتفاق با اشک و ناراحتی از زمین بازی خارج شد و دله الی گفته بود که او پس از این اتفاق نابود شده است. کارت قرمزی که این مهاجم در برابر اورتون دریافت کرده بود روز سه شنبه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس بخشیده شد و سون می تواند در بازی بعدی تاتنهام به میدان برود. 

او شب گذشته و پس از گلزنی در جریان پیروزی برابر ستاره سرخ بلگراد به ویااسپرت گفت: " من نمی خواستم شادی کنم چون می خواستم به تمام این شرایطی که پیش آمده احترام بگذارم. من هنوز بسیار بسیار احساس تاسف و ناراحتی در این باره دارم. این روزها بسیار سخت است و من می دانم که چقدر خوش شانس بودم که این افراد را پیرامون خودم داشتم. افرادی مانند هواداران، اعضای باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هم تیمی ها به من کمک زیادی کردند و پیام های قدرتمندانه ای فرستادند. امیدوارم آندره گومز خیلی زود خوب شود اما کار درست این است که به سختی تلاش کنیم و مانند همیشه انرژی مثبت داشته باشیم. "

1070