پیش بازی پیکان-سایپا/ قلعه حسن خان میزبان جدال پنجه در پنجه خودروسازها

پیش بازی پیکان-سایپا/ قلعه حسن خان میزبان جدال پنجه در پنجه خودروسازها

پایگاه خبری فوتبالی- دربی خودروسازان با پیروزی کدام تیم همراه خواهد بود؟ 

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، دو تیم سایپا و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. 

دومین کلین شیت فصل برای پیکان: شاگردان فرکی در لیگ نوزدهم، پس از بازی هفته پنجم مقابل فولاد، بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند. با توجه به حضور مهدی امینی در بازی مقابل فولاد، این اولین کلین شیت فصل برای وحید شیخ ویسی به شمار می‌رود. 

از دست رفتن عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ: پیکان تا پایان هفته هشتم با 15 گل، بیشترین گل را در فصل جاری به ثمر رسانده بود. با توجه به تساوی بدون گل پیکان و 4 گل زده توسط استقلال، آبی های تهرانی با 16 گل زده عنوان بیشترین گل زده شده را از پیکان گرفتند. پیکان پس از 4 بازی در لیگ و جام حذفی، موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشد. 

ششمین هفته بدون برد سایپا: سایپا پس از پیروزی هفته سوم مقابل نساجی، موفق به کسب پیروزی در ليگ نشده. شاگردان ابراهیم صادقی پنجمین بازی بدون گل زده را نیز پشت سر گذاشتند. 

درخشش مجدد فلاح زاده: حامد فلاح زده به مانند هفته گذشته و در بازی با سپاهان، در مقابل شهر خودرو نیز عملکرد درخشانی از خود نشان داد و سومین کلین شیت فصل را برای سایپا به ارمغان آورد. 

تقابل با مدعیان لیگ:سایپا توانست از تیم های شهر و خودرو و سپاهان حداقل امتیاز را کسب کند، اما در مقابل استقلال و تراکتور نتیجه را واگذار کرد. 

تقابل های اخیر: سهم هر یک از دو تیم از بازی های رو در روی فصل گذشته یک برد بوده. بازی رفت دو تیم در لیگ هجدهم با نتیجه 0-3 به سود پیکان و در بازی برگشت سایپا با نتیجه 1-3 در زمین خود موفق به پیروزی شد.

نتیجه هفته گذشته: در هفته تساوی های بدون گل، پیکان در مقابل گل گهر و سایپا با شهر خودرو با نتیجه مشابه بدون گل به پایان رسید. 

وضعیت در جدول:هر دو تیم 9 امتیازی هستند و پیکان لا تفاضل گل بهتر در رتبه دهم و سایپا بعد از ماشین سازی، در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

*پنجشنبه 16 آبان ماه 98

پیکان تهران - سایپا تهران_ ساعت 15:30

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: بهزاد پناهی - علی رعیت

1984