لیپی: آلگری بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد است

لیپی: آلگری بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد است

پایگاه خبری فوتبالی - مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، باور دارد که مکس آلگری بهترین گزینه برای جانشینی اوله گونار سولشر و هدایت منچستریونایتد است. 

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر پس از جدایی ژوزه مورینیو از یونایتد هدایت این تیم را به طور موقت در اختیار گرفت و با کسب نتایج خوب قرارداد سه ساله ای را با این باشگاه به امضا رساند. او در مدت حضور موقت خود در این تیم 15 پیروزی از 17 بازی به دست آورد اما شرایط پس از دائمی شدن قرارداد به طور کلی تغییر کرد. یونایتد فصل گذشته در رده ششم قرار گرفت و علیرغم هزینه 145 میلیون پوندی برای خرید هری مگوایر، آرون وان بیساکا و دنیل جیمز در تابستان امسال همچنان با معضلات گذشته دست به گریبان است. زمزمه هایی درباره احتمال جدایی اوله گونار سولشر نیز در این مدت به گوش رسیده و آلگری به عنوان یکی از جدی ترین گزینه ها در این زمینه مطرح شده است.

مارچلو لیپی در این زمینه به روزنامه انگلیسی دیلی میل گفت: " آلگری هرجا باشد خوب است و به عنوان کسی که باشگاه های انگلیسی را ستایش می کند، بسیار خوشحال می شوم که او را در این تیم ها ببینم. منچستریونایتد تاریخ فوتبال انگلیس است. سال های تاریکی وجود داشته اما این باشگاه بی نظیر است. همه می توانند بگویند که حضور در منچستریونایتد چه معنایی دارد. فکر می کنم سولشر یک مهاجم استثنایی بود و حالا یک مربی خوب است. من آلگری را یک نمونه موفق حرفه ای می دانم که سبک یوونتوس را در خون خود دارد. دوستی عمیق من با سر الکس فرگوسن این اجازه را به من می دهد که بگویم او بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد است. "

1070