جنگ بازیکنان با مدیر ناپولی بالا گرفت؛ هیچ کس به اردو برنگشت!

جنگ بازیکنان با مدیر ناپولی بالا گرفت؛ هیچ کس به اردو برنگشت!

سایت رسمی فوتبالی - شرایط ناپولی کاملا بغرنج به نظر می رسد و اختلاف بازیکنان این تیم ایتالیایی با مدیر تیمشان علنی شده است. در حقیقت بر خلاف اعلام مدیر ناپولی در روز دوشنبه که بازیکنان باید تا هفته آینده در اردو بمانند و هیچ کسی حق ترک اردو را ندارد، پس از بازی با سالزبورگ هیچ بازیکنی به اردو برنگشت و همه به خانه هایشان رفتند.

به گزارش فوتبالی، اورلیو دلارنتیس مدیر ناپولی در پی نتایج ضعیف این تیم در شروع فصل (در لیگ ایتالیا در رده هفتم قرار دارند و ضعیف ترین آمار از سال 2011 تا کنون را داشته اند) اعلام کرده بود که کلیه بازیکنان باید تا روز یکشنبه در اردو بمانند و هیچ کسی حق رفتن به خانه اش را ندارد. خیلی از بازیکنان به این تصمیم گلایه داشتند چرا که بسیاری از آنها باید هفته آینده به بازیهای ملی بروند و حتی آنچلوتی هم در کنفرانس مطبوعاتی گفت که با این تصمیم موافق نیست.

دیروز قبل از بازی با سالزبورگ، بازیکنان به آنچلوتی و پسر مدیرعامل اعلام کردند که تصمیم گرفته اند که بعد از بازی به کمپ تمرینی ناپولی یعنی کاتسل ولتورنو برنگردند و به خانه هایشان می روند. فقط آنچلوتی به محل تمرین این تیم برگشت. کارلتو با توجه به شرایط بغرنج تیمش تصمیم گرفت که بر خلاف قوانین یوفا در پایان بازی مقابل تیم اتریشی که با تساوی به پایان رسید، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشود.

شرایط در باشگاه ناپولی کاملا به هم ریخته به نظر می رسد. این تیم که در سالهای اخیر همیشه برای صدرنشینی می جنگیده حالا 11 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.