مهاجم گالاتاسرای: اگر برابر رئال عقب بکشی، شکست می‌خوری

مهاجم گالاتاسرای: اگر برابر رئال عقب بکشی، شکست می‌خوری

پایگاه خبری فوتبالی - فلورین آندونه، مهاجم گالاتاسرای، باور دارد که هر تیمی برابر رئال مادرید عقب بکشد در نهایت باید شکست از این تیم را پذیرا شود. 

به گزارش فوتبالی، گالاتاسرای امشب باید در سانتیاگو برنابئو در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید برود. آنها در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی خود با یک گل برابر این تیم شکست خوردند. فلورین آندونه معتقد است که او و هم تیمی هایش نباید به هیچ عنوان برابر رئال مادرید عقب بکشند چرا که در این صورت به راحتی شکست می خورند و باید تلاش کنند که حداقل یک امتیاز را از این بازی به دست آورند. او می داند که دیدار سختی برای تیمش در پیش است اما اطمینان دارد که بازیکنان گالاتاسرای می توانند با پیروزی از برنامه و نقشه بازی نتیجه خوبی به دست بیاورند. 

آندونه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر رئال گفت: " ما به یکی از زیباترین و دشوارترین ورزشگاه های دنیا آمده ایم تا برابر یکی از سخت ترین تیم های دنیا قرار بگیریم. ما می دانیم که این دیدار تا چه اندازه دشوار خواهد بود اما باید مثبت باشیم. اگر برابر رئال مادرید عقب بکشی آنها شما را شکست خواهند داد. اگر به کار خودمان اطمینان داشته باشیم می توانیم یک نتیجه خوب را کسب کنیم. باید به رئال مادرید احترام گذاشت. آنها یکی از بهترین تیم های دنیا هستند. همیشه برای رقبا ترسناک خواهند بود و هرکسی که باشی باید به آنها احترام بگذاری. آنها مهاجمان خوبی دارند و در سطح جهانی هستند. اگر در این تیم بازی می کنند چون کیفیت بالایی دارند و شایسته حضور در برنابئو هستند. "

1070