توقف رکورد بارسا: یک بازی بدون گلزنی در نوکمپ بعد از 45 دیدار

توقف رکورد بارسا: یک بازی بدون گلزنی در نوکمپ بعد از 45 دیدار

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در بازی امشبش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ به تساوی بدون گل رضایت داد تا چهارمین بازی شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با کسب تنها یک امتیاز به پایان برسد. این بازی در حقیقت پایانی بر رکورد حیرت آور بارسایی ها در بازیهای خانگی بود.

به گزارش فوتبالی، بارسایی ها در 45 بازی رسمی و متوالی اخیرشان در نوکمپ، همواره موفق به باز کردن دروازه حریفان شده بودند و با ناکامی دراین بازی خانگی، این رکورد حیرت آور آبی اناری ها متوقف شد. 

آخرین باری که بارسلونا در یک بازی خانگی در نوکمپ نتوانسته بود دروازه تیم حریف را باز کند به تاریخ 11فوریه سال 2018 و تساوی 0-0 مقابل ختافه در لالیگا برمی گشت.

دربازی امشب ، کولار دروازه بان اسلاویا پراگ قهرمان تیمش بود و نقش پررنگی در به تساوی کشیده شدن این بازی داشت. او در جریان این مسابقه شش مهار حیرت آور داشت و درمقابل شوتهای قدرتمندانه سمدو، مسی (سه شوت)، پیکه و سرخی روبرتو ایستادگی کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در عین حال آرتورو ویدال هم گلی را برای بارسا به ثمر رساند که داور آن را به دلیل قرارداشتن مسی در آفساید مردود اعلام کرد.

6363