بعد از جنجال ژاکا؛ اوبامیانگ کاپیتان جدید توپچی ها

بعد از جنجال ژاکا؛ اوبامیانگ کاپیتان جدید توپچی ها

پایگاه خبری فوتبالی- گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال دیگر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو نخواهد بست. این خبری است که اونای امری سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که حواشی اخیری که در جریان شب تساوی آرسنال مقابل کریستال پالاس رخ داد و منجر به درگیری گرانیت ژاکا با هواداران آرسنال شد، حالا کار دست این بازیکن سوئیسی داده است.  اونای امری، سرمربی آرسنال اعلام کرد که این هافبک سوئیسی از این به بعد دیگر کاپیتان آرسنال نخواهد بود. گرانیت ژاکا هفته گذشته و بعد از تعویض شدن در شب تساوی تیمش مقابل کریستال پالاس از سوی هواداران آرسنال هو شد و رفتاری عجیب از خود نشان داده و آنها را ترغیب به ادامه این رفتار کرد و در حقیقت با آنها درگیر شد و همچنین گرانیت ژاکا بعد از تعویض شدن نیز به رفتار خود ادامه داد و بعد از اتمام بازی برخلاف توصیه امری و بازیکنان آرسنال حاضر به عذرخواهی دراین رابطه نشد.

او حتی با انتشار بیانیه ای در مورد دلایل رفتارهایش توضیحاتی را ارائه کرد ولی به خاطر درگیری با هواداران عذرخواهی نکرد تا اینکه حالا  اونای امری بازوبند را از این بازیکن گرفته است. اونای امری اعلام کرد پیر آمریک اوبامیانگ بازوبند را بر بازوی خواهد بست. اونای امری در این رابطه گفت: "اخیرا جلسه ای با گرانیت ژاکا داشتم و به او گفتم که دیگر کاپیتان آرسنال نخواهد بود. نیاز به تصمیم گیری در این رابطه و حالا این پرونده دیگر بسته شده است."

6363