دردسر تازه بایرنی ها: لواندوفسکی باید جراحی شود

دردسر تازه بایرنی ها: لواندوفسکی باید جراحی شود

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک سرمربی موقت بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی این تیم باید زیر تیغ جراحی برود تا بتواند از بند مصدومیت فعلی اش رها شود.

به گزارش فوتبالی، فلیک درحالی این خبر را اعلام کرده که باواریایی ها این روزها حسابی دچار افت شده اند و اوایل این هفته بود که نیکو کواچ سرمربی این تیم در پی باخت 1-5 باواریایی ها مقابل اینتراخت فرانکفورت از سمتش برکنار شد و حالا هانسی فلیک به عنوان سرمربی موقت تیم برگزیده شده است. حالاآقای فلیک در صحبتهایی از نیاز لواندوفسکی به عمل جراحی صحبت کرده تا نگرانی هواداران بایرن بیشتر شود. البته هنوز مشخص نیست که لواندوفسکی چه زمانی زیرتیغ جراحی خواهد رفت.

این مهاجم 31 ساله شرایط ایده آلی در فصل جاری داشته و در 16 بازی اش در این فصل برای بایرن در تمامی تورنمنتها 20 گل به ثمر رسانده است. اما حالا او باید برای درمان مشکل مصدومیتش زیر تیغ جراحی برود و طبق گزارشهای منتشره او ممکن است در وقفه برگزاری بازیهای ملی این جراحی را انجام دهد؛ چرا که صعود تیم ملی کشورش به رقابتهای یورو 2020 مسجل شده است.

مربی موقت بایرن در کنفرانسی خبری ودرآستانه مصاف تیمش با المپیاکوس دراین رابطه گفت:« ما کمی از خواندن این خبر در رسانه ها حیرت کردیم ولی این ماجرا صحت دارد. لواندوفسکی دچار مشکلی شده است ولی دردی ندارد. او باید زیر تیغ جراحی برود و با اعضای کادرپزشکی تیم صحبت خواهد کرد. او با دقت تمام مراقب شرایط است. البته تصمیم دراین باره با خود لواندوفسکی است و ما به او احترام می گذاریم چون او مهره خیلی مهمی برای تیم ماست. باید صبر کنیم و ببینیم که چه زمانی این جراحی را انجام خواهد داد؛ چرا که بعد از آن او دست کم در چند بازی غایب خواهد بود.»

فلیک در ادامه به این نکته اشاره کرد که ممکن است دربازی با المپپیاکوس از توماس مولر و خاوی مارتینز هم استفاده کند. او در ادامه بااشاره به سبک بازیهای بایرن دردیدارهای اخیر گفت:« ما دربازیهای اخیر گلهایی را دریافت کردیم که اصلا شبیه سبک کاری بایرن نبود. این دقیقا چیزی است که باید بررویش تمرکز کنیم.می خواهم تیمم فعال باشد و با خلاقیت کار کند. باید در دفاع منسجم باشیم.»

6363