بدترین رکورد حضور هوادار دربازیهای اروپایی در نوکمپ از سال 2017 به بعد

بدترین رکورد حضور هوادار دربازیهای اروپایی در نوکمپ از سال 2017 به بعد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا امروز در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل مقابل اسلاویا پراگ رضایت داد. 

به گزارش فوتبالی، در این بازی 67.023 هوادار در ورزشگاه نوکمپ حضور یافته و بازی بارسلونا مقابل حریف اهل جمهوری چک را از نزدیک تماشا کردند واین کمترین تعداد هوادار در بازیهای خانگی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا از سال 2017 به بعد است.

این درحالی است که درهفته های اخیر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ افت چشمگیری داشته و باعث نگرانی مقامات باشگاه کاتالان شده است. هفته گذشته و در بازی بارسا مقابل وایادولید، ضعیف ترین آمار از لحاظ تعداد هواداران حاضر در نوکمپ در یک سال اخیر ثبت شد و تنها 59.896 هوادار با حضور درنوکمپ بازی تیم کاتالان را از نزدیک تماشا کردند...در بازی امشب آبی اناری ها مقابل اسلاویا پراگ در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم این آمار ضعیف تکرار شد و تنها 67.023 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و این به منزله به صدا درآمدن زنگهای خطر در باشگاه کاتالان است.

این ضعیف ترین آمار حضور هوادار در ورزشگاه بارسا برای تماشای بازیهای لیگ قهرمانان اروپا در دو سال اخیر است. آخرین دیدار بارسا در نوکمپ و در رقابتهای اروپایی که آمار تماشاگر ضعیف تری از لحاظ تعداد هواداران حاضر در سکوها نسبت به این بازی داشت ، به مصاف بارسلونا مقابل المپیاکوس که در روز 18 اکتبر سال 2017 برگزار شد برمی گردد که درآن بازی 55.026 هوادار در ورزشگاه به تماشای بازی آبی اناری ها نشسته بودند.

در فصل گذشته هم دیداری که با کمترین استقبال ازسوی هواداران بارسا (دررقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ) همراه شد، مصاف بارسا مقابل تاتنهام بود که آخرین بازی آبی اناری ها درمرحله گروهی رقابتها بود و صعود آبی اناری ها به دور بعدی،قبل از آغاز آن مسابقه مسجل شده بود. درآن بازی که با تساوی 1-1 به پایان رسید، 69.961 هوادار در ورزشگاه حضور یافتند.

6363