لیورپول 2- 1 خنک ؛ برد و صدرنشینی قرمزپوشان انگلیسی

لیورپول 2- 1 خنک ؛ برد و صدرنشینی قرمزپوشان انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 مقابل خنک بلژیک به پیروزی برسد تا بدین ترتیب و در پایان بازیهای دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در صدر جدول گروهش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اولین گل این بازی را واینالدوم در دقیقه 13 بازی برای لیورپول با بهره گیری از سانتر میلنر به ثمر رساند ولی در دقایق پایانی نیمه اول ، امباوانا علی ساماتا در دقیقه 39 با ضربه سری تماشایی بازی را برای تیم بلژیکی به تساوی کشاند. البته این پایان کار برای کلوپ و شاگردانش نبود. 

لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و از آنجا که از نتیجه به دست آمده در نیمه اول اصلا راضی نبود، کوشید تا اوضاع را تغییر دهد.  الکس اوکسالد چمبرلین در دقیقه 52 بار دیگر برای لیورپول میزبان به گل رسید تا آنها 1-2 از سد میهمان بلژیکی شان عبور کرده و هر سه امتیاز این بازی حساس را مال خود کنند و بتوانند این هفته را در صدر جدول مرحله گروهی به پایان ببرند.

آنها که در دیدار رفت با 4 گل حریف بلژیکی را شکست داده بودند، در دیدار امشب در آنفیلد برای کسب هر سه امتیاز بازی به دردسر زیادی برخوردند. آنها حالا با 9 امتیاز و 5 امتیاز برتری نسبت به سالزبورگ صدرنشین گروهشان هستند و سه امتیاز این بازی را مدیون اکسالد چمبرلین هستند که در 4بازی اخیر تیمش، 4 گل ارزشمند را برای لیورپول به ثمر رسانده.

این برد ارزشمند در شرایطی برای کلوپ و شاگردانش به دست آمد که آنها یکشنبه پیش رو بازی حساس و سرنوشت سازی را مقابل منچسترسیتی پیش رو خواهند داشت. 

 

 

 


 6363