پیکه غایب بزرگ بارسا در بازی با بوروسیا دورتموند

پیکه غایب بزرگ بارسا در بازی با بوروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا قادر نخواهد بود که در بازی بعدی تیمش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با دورتموند، آبی اناری ها را همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، پیکه به دلیل محرومیت در بازی بعدی بارسا غایب خواهد بود. او که در هفته اول رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند کارت زرد گرفته بود و در دور دوم و در بازی با اینتر هم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بود، در بازی امشب تیمش هم سومین کارت زرد این فصلش در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرد و ازهمین رو باید محرومیتی یک جلسه ای را پشت سر بگذارد.

پیکه در بازی با اسلاویا پراگ به دلیل کشیدن پیراهن اولاینکا در مرکز میدان و دردقیقه 14 بازی از داور کارت زردی گرفت و این اتفاق در شرایطی رخ دادکه بازیکن نیجریه ای حریف در حال ترتیب دادن یک موقعیت تهاجمی بود.

این مدافع اسپانیایی درعین حال اولین بازیکن بارسا بود که یک دوره کامل دریافت کارتهای زرد در این فصل لالیگا را تکمیل کرد و بعد از دریافت 5 کارت زرد، یک جلسه از همراهی تیمش در لالیگا محروم شد. او در بازی با سویا پنجمین کارت زردش دراین فصل لالیگا دریافت کرد و در بازی با ایبار غایب بود و در بازی با لوانته مجددا ازداور کارت زردی گرفت 

6363